ایلام بیدار08:13 - 1396/06/13
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

شهیدان جهادگر الگوی اخلاقی و معنوی هستند/ اجرای پروژه های محرومیت زدایی سپاه در ایلام

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: جهادگران شهید همانند محسن حججی هر کدام در حال ایجاد خلق حماسه هستند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازآبدانان خبر، سردار "سیدصادق حسینی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در جمع گروه جهادی بسیج در روستای آب انار با اشاره به اینکه کار جهادگران ،یک کار معنوی برای رفع محرومیت مناطق محروم بسیار ارزشمند است، اظهار داشت:در دید بعضی ها این کارها کوچک به نظر برسد اما نفس کار ،کار بزرگی است.

وی به هوای گرم و خشن منطقه اشاره کرد و افزود:شما با وجود دمای بالای منطقه و تعطیلات تابستانی هوای مطبوع ، نفریخ و گردش  را رها کرده و فی سبیل الله و بدون هیچ چشمداشتی در دمای بالای 50درجه در حال کار جهادی هستید.
فرمانده سپاه امیرالمومنین کار جهادی را داری پیام های دانست و اضافه کرد: جوانان جهادگر بسیجی با کار، تلاش ،ایثار، ازخودگذشتگی ،استفاده از انرژی جوانی و  ولای روحیه زندگی را در کالبد خفته مردمان روستای فقیر که قبلا منبع تولید بوده اند ایجاد می کنند.

سردار حسینی با اشاره به اینکه گروهای جهادی با حداقل ترین امکان پروژه کوچک را انجام و باعث شاد شدن دل یک خانواده ای روستایی می شوند،افزود: ساخت یک حسینیه و انجام چندکار فرهنگی،اموزشی،عمرانی، ،بهداشتی قدرت روح معنوی توسط بچه های ولایی را نشان می دهد.
وی با بیان اینکه ما در حال حاضر در دو جبهه در حال فعالیت هستیم عنوان داشت:یکی جبهه دشمنان خارجی که با تمام امکانات به جنگ ما آمده است و یک جبهه مبارزه با فقر و محرومیت ،ایجاد کار، تولید و اشتغال و استفاده از ظرفیت  جوانهای که می توانند از این ظرفیت استفاده کنند و شاخصه اش اقتصاد مقاومتی است .
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)تصریح کرد: شهید حججی به عنوان یک جوان25 ساله شیعه ایرانی که سنبل شجاعت،غیرت و استقلال پیامی را به مرزهای فیزیکی جهان طی می کند .
وی تاکید داشت :شهید حججی یک نیروی معنوی الهی بود که ببا وجود اسارت در دست دشمن چهر ای شجاع از یک جوان ایرانی و در برابر وی یک چهره ای دشمن را ترسو و رعب آور را به نمایش می گذرد.
سردار حسینی به شهادت شهیدان جهادگر اشاره کرد و افزود: جهادگران بسیجی شهید همچون شهید شیرازی و شهید حسینی با خلق حماسه ای زندگی و هوای مطبوع کرج را رهاو برای انجام فعالیت های اقتصادی و کمک به محرومیت زدایی در مناطق غرب کشور با مباره با نفس به جهاد می پردازند و آسمانی می شوند.
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) با اشاره به اینکه شما جوانان بسیجی و ولایی ادامه دهنده راه این شهیدان جهاد گر بسیجی هستید ،اظهار داشت:پرچمی که محسن حججی در سوریه به عنوان پرچم مقاومت برافراشت جهادگران شهید پرچم را به یک روش دیگر در دست می گیرند
وی به سخن امام که فرمود ما می توانیم اشاره کرد و افزود:جهاد سازندگی توسط امام خمینی مطرح شداین پرچم در حال حاضر بر فراشته شده است و کشور به جوانانی همانند شما افتخار می کند .
سردار حسینی جوانان جهادگرشهید را الگو های جهادی ،اخلاق و معنوی دانست و یادآور شد:شما جهادگران همانند جوانان دوران دفاع مقدس و محسن حججی هر کدام در حال ایجاد خلق حادثه هستید که به عنوان الگو های از اخلاق و ایثار جلوه های از اخلاق جهادی را به نمایش می گذارید.
وی در پایان به طرح سپاه در راستای اقتصاد مقاومتی در دهستانهای کشور اشاره کرد و افزود:این طرح در 100دهستان کشور و 3دهستان استان ایلام و روستای آب انار اجرا می شود که بتوان چهره ای فقر را  به نشاط ،جوشش و حرکت و تولید تبدیل کرد.
 
 
 انتهای پیام/س