ایلام بیدار08:02 - 1396/06/11
نماینده مردم ایلام در مجلس:

بیکاری در ایلام آستانه تحمل جوانان را کاهش داده است

نماینده مردم ایلام در مجلس معضل بیکاری را یک بحران ملی عنوان کرد که تنها به استان ایلام اختصاص ندارد و کل کشور را در بر گرفته است.

به گزارشايلام بيدار، "جلال میرزایی"، نماینده مردم ایلام در مجلس در نشست شورای معتمدین پلیس استان ایلام اظهار داشت: نیروی انتظامی اهتمام ویژه‌ای به حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی دارد.

وی با تقدیر از راه اندازی و تشکیل شورای معتمد پلیس در استان گفت: امروز جامعه با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو است و نیاز است از اعتبار ،  شأن و ظرفیت بزرگان و ریش سفیدان برای حفظ و تامین امنیت اجتماعی پایدار بهره گیری کنیم.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکل بیکاری در استان آستانه تحمل جوانان کاهش داده است، گفت: شورای معتمد پلیس بایستی در حوزه تمام آسیب های اجتماعی ورود پیدا کند و کار خود را تنها به موارد قتل محدود ننماید.

وی معضل بیکاری را یک بحران ملی عنوان کرد که تنها به استان ایلام اختصاص ندارد و کل کشور را در بر گرفته است.

میرزایی در ادامه به موضوع شایسته سالاری و استفاده از ظرفیت‌های استان برای رفع معضل بیکاری اشاره کرد و گفت: امروز بیکاری در جامعه به آسیب‌های اجتماعی دامن زده است.

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود به نقطه نظرات و دیدگاه‌های معتمدان و بزرگان ایلات و عشایر استان در حوزه های مختلف از جمله وضعیت شرکت های گاز و نفت در استان حمایت از جناب محمودی برای رسیدن به منصب وزارت نیرو صحبت کرد.

 

انتهای پیام/س