ایلام بیدار10:11 - 1396/06/08
در آئینی؛

مسئول بسیج دانش آموزی استان ایلام معرفی شد

در آئینی و با حضور مسئولان ارشد سپاه و آموزش و پرورش مسئول جدید سازمان بسیج دانش آموزی استان ایلام معرفی شد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام؛ در آئینی و با حضور مسئولان ارشد سپاه و آموزش و پرورش مسئول جدید سازمان بسیج دانش آموزی استان ایلام معرفی شد.

در این مراسم با تقدیر از خدمات ایوب ناصری که در سالیان گذشته منشأ خدماتی در این سازمان بوده، ایرج گوهری بعنوان مسئول بسیج  دانش آموزی استان منصوب شد.

گوهری پیش از این مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان دره شهر بوده است.

جمال شاکرمی جانشین سپاه استان در این مراسم با تقدیر از زحمات ناصری گفت: اولویت و هدف اصلی در بسیج دانش آموزی تربیت دانش آموزان پیرو ولایت و انقلابی بوده و امیدورایم با دانش اموز محوری و مدرسه محوری شاهد تحول در برنامه ها باشیم.

یداله جایدری معاون پرورشی آموزش و پرورش استان نیز در این برنامه اظهار داشت: بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش تاکنون همکاری های های خوبی با هم داشته اند و امیدواریم این تعامل بیشتر از گذشته ادامه پیدا کند.

ایرج گوهری مسئول جدیدی سازمان بسیج دانش آموزی استان ایلام نیز با تقدیر از اعمتاد فرماندهی سپاه استان به وی در این انتصاب بیان کرد: تربیت دانش آموزی انقلابی مهترین هدف برنامه ها در بسیج بوده و امید داریم با تعامل ویژه با آموزش و پرورش و سایر نهادهای مرتبط در این امر به اهداف تعیین شده دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/ی