ایلام بیدار20:18 - 1396/06/03
باحضور استاندار ایلام صورت گفت؛

افتتاح 21 طرح عمرانی و خدماتی هفته دولت در ایوان

در دومین روز از هفته دولت 21 طرح عمرانی و خدماتی هفته دولت در ایوان با حضور استاندار ایلام افتتاح شد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازجویزر، محمدرضا مروارید استاندار ایلام در دومین  روز از هفته دولت با حضور در شهرستان ایوان بطور همزمان  21طرح های عمرانی و خدماتی این شهرستان را افتتاح وکلنگ زنی کرد.

 

استاندار ایلام در شروع این برنامه ها با حضور در یادمان شهدای گمنام شهرستان ایوان به مقام شامخ این شهدا ادای احترام نمود.

 

وی در ادامه سیستم آبیاری مکانیزه فضای سبزشهر  ایوان را افتتاح نمود.

"هادی رستمی"؛ شهردار ایوان ؛در حاشیه این افتتاحیه گفت :این پروژه با اعتبار350 میلیون تومان از محل اعتبارات سازمان شهرداری کل کشور و اعتبارات داخلی شهرداری ایوان تکمیل وبه اتمام رسیده است.

وی اظهار کرد: در راستای تامین آب فضای سبز شهر ایوان شهرداری اقدام به حفر یک حلقه چاه نیمه عمیق با عمق 47متر و دبی 5لیتر در ثانیه در پارک شهدا نمود.

وی افزود :طول خط مستقیم این سیستم 2کیلومتر است که حدفاصل خیابان شهید باهنر تا انتهای بلوار شماره 1 را پوشش می دهد.

 

محمدرضا مروارید در ادامه سفر خود به شهرستان ایوان  کارخانه آرد ایوان را افتتاح نمود ،

این کارخانه در مساحت  پنج هزار و 12 متر مربع با اعتبار 10میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید با افتتاح این کارخانه زمینه اشتغال 20نفر به صورت مستقیم فراهم می شود.

همچنین با افتتاح این کازخانه مشکلات مربوط به  مصرف ماهیانه آرد شهرستان مرتفع میشود.

 

افتتاح فاز اول پارک امید شهر زرنه

استاندار ایلام با حضور در شهر زرنه فاز اول پارک امید این شهر را افتتاح نمود.

این پارک در دوفاز در شهر زرنه احداث شده است ،که در فاز اول تجهیز و روشنایی و فضای سبز در مساحت 5هزار متر مربع صورت گرفته است.

اعتبار اختصاص یافته به این پروژه600میلیون تومان است که از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان ومنابع درآمدی شهرداری تامین شده است.

 

افتتاح دبستان شهید عبدی روستای سرتنگ داروند از دیگر برنامه های سفر استاندار به شهر ایوان بود .

این دبستان دارای  فضای آموزشی 2کلاس است که در زمینی به مساحت 200متر و با همکاری بنیاد برکت و آموزش وپرورش  احداث شده است.

دیدار با خانواده های جانبازان و شهدا و بازدید از قلعه جهانگیر خان از دیگر برنامه های سفر استاندار ایلام به شهرستان ایوان است.

 

انتهای پیام/س