ایلام بیدار16:12 - 1396/06/02
با حضور نماینده ولی فقیه در استان؛

آئین تکریم و معارفه امام جمعه ایوان برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه امام جمعه جدید و اسبق شهرستان ایوان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام درمحل فرمانداری ایوان برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار، مراسم تکریم و معارفه امام جمعه جدید و اسبق شهرستان ایوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایوان وجمعی از مسئولین شهرستان در محل فرمانداری ایوان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام  والمسلمین "محمدنقی لطفی"؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، با تبریک فرا رسیدن هفته دولت  گفت:امروز بحمدالله  نظام جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از رهنمود های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حضور در صحنه مردم ایران اسلامی  یکی از باثبات تری کشور های منطقه است که کشورهای منطقه و جهان به این امر واقف شده اند .

حجت الاسلام لطفی اظهار کرد:امروز  دشمن درصدد است با مطرح کردن عناوین مختلف ازجمله نقض حقوق بشر ،ایران هراسی ،....نظام جمهوری اسلامی را تضعیف نمایند اما به حمدالله تمام حربه های آنان با شکست مواجه شده است و خوشبختانه ایران اسلامی روز به روز در حوزه های مختلف ثبات و پایداری خود را به جهانیان بیشتر نشان می دهد.

وی افزود:امروز اتحاد و انسجام کشور با تکیه بر اتحاد و انسجام مردم و رهنمود های مقام معظم رهبری است.

امام جمعه ایلام با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت : خوشبختانه انتخاباتی به دور از هیاهو وبا شکوه برگزار شد که حضور 75درصدی مردم در پای صندوق های رای حیرت جهانیان رابرانگیخت ،همچنین  طی روزهای گذشته  شاهد تحلیف تنفیذ و رای اعتماد به وزار در سطح کشور بودیم که اکثر  وزرا در صحن مجلس رای اعتماد گرفتند واین نشانگر این است که تفاهم و همدلی در بین مسئولین وجود دارد.

وی بیان داشت :وظیفه سازمانی و ذاتی  مسئولین خدمت به مردم است وباید مسئولین در راستای مرتفع نمودن مشکلات مردم اشتغال ،تولید و رونق اقتصادی گام بردارند که خوشبختانه دغدغه تمام مسئولین خدمت به مردم و رفع مشکلات و موانع آنان است.

حجت الاسلام لطفی تصریح کرد: گاها در تریبون های نماز جمعه نقد هایی صورت  می گیرد که اینگونه نقدها در راستای تخریب نیست بلکه هدف بیان مشکلات و دغدغه ها می باشد.

وی گفت: نماز جمعه قرار گاه فرهنگی هر شهر است و امروز شاهد آن هستیم که بیش از هزار تریبون نماز جمعه مشکلات و دغدغه ها و مسائل را مطرح می کنند و نماز جمعه و ائمه جمعه ای می تواند موفق باشد که مردم به امام جمعه اعتماد داشته باشند.

وی در پایان از زحمات چندین ساله حجت الاسلام علی محمد لروند امام جمعه شهرستان ایوان قدردانی کرد وطی حکمی از سوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه حجت الاسلام علی حیدری را به عنوان امام جمعه شهرستان ایوان معرفی کرد.

 

انتهای پیام/س