ایلام بیدار08:26 - 1396/06/01
مردم مهران از شهید بی سر می گویند؛

شهادت محسن حججی تکرار صحنه واقعی کربلاست

این روزها تاریخ، بار دیگر عاشورا را رقم می‌زند،وجود مردان مردی همچون شهید محسن حججی ترس در دل تکفیری ها انداخت.

به گزارشايلام بيدار،به نقل از  آوای مهران ؛ شهید محسن حججی، جوانی که تنها 25 سال سن داشت اما بزرگ‌مردی بود که چند روز پیش توسط گروه تکفیری تروریستی داعش در مرز سوریه و عراق به اسارت گرفت و سپس سر این رزمنده ایرانی را از تن جدا کرده و متاسفانه تصاویری دلخراشی را نیز از سر بی تن این شهید منتشر کرد.

به همین منظور به میان مردم شهرسان مرزی مهران رفتیم تا واکنش ها را در مورد شهید بی سر جویا بشیم در زیر نظرات مردم این خطه از میهن اسلامیان با هم میخوانیم:

زرشناس یکی از شهروندان مهرانی در خصوص شهادت شهید محسن حججی میگوید: ولایت پذیری شهید حججی او را به مقام شامخ شهدا نائل کرد .

وی اظهار کرد توسل شهید حججی به ائمه اطهار دل کندن از دنیا باعث شد تا با ایمان راسخ در برابر دشمنان اسلام ایستادگی کند.

فرجی دیگر شهروند مهرانی میگوید: امام حسین (ع) از خانواده و کودکان و فرزندان خود گذشت تا اسلام پایدار بماند و شهید محسن حججی دقیقا این حرکت شجاعانه و با بصیرت را انجام داد.

وی اظهار کرد: راهی که رفت و عاشورایی واقعی را برای پایداری انقلاب ، ولایت ، و ماندگاری خون شهیدان بنا کرد.

چراغی شهروند مهرانی نیز میگوید: راهی که رفت و عاشورایی واقعی را برای پایداری انقلاب ، ولایت ، و ماندگاری خون شهیدان بنا کرد.

وی افزود: چشمان شهید آنچنان در عمق وجود داعشیان ترس به راه انداخته‌بود که زمین و زمان را به حیرت واداشت.

جعفری شهروند دیگر مهرانی نیز می گوید: اگرچه بسیار جوان بوداما با این ایستادگی، غیرت مردانه‌اش برای جوانان یک الگو است و درس ایثار را از این شهدا باید آموخت.

وی ادامه می دهد: شهادت محسن جهانی را از خود بی‌خود کرد وعاشورایی دیگر را در ذهن مردم یادآوری کرد.

دیگر شهروند مهرانی نیز اظهار می کند: آرامش و امنیت داریم حاصل جانفشانی همان کسانی است که برای آرامش ما از آسایش و جان خودشان گذشتند.

وی افزود: شاید اگر مدافعان حرمی چون شهید حججی نبودند، ما هم همان وضعی را پیدا می‌کردیم که الان سوریه و عراق به آن گرفتار هستند. ما همین الان هم مدیون مدافعان حرم و شهدای فداکار آن هستیم.

صادقحانی از شهروندان مهرانی نیز می گوید: فرهنگ شهادت و ایثار نقطه ای است که هر فرد ایرانی بر سر آن ایستاده است و افرادی همچون محسن حججی را که تا آخرین نفس بر سر عهد و پیمان خود نگه می دارد.

وی اظهار کرد:آرامشی در نگاه شهید حججی موج میزد هنگام اسارت نشان دهند ایمان و اوج ولایت مداری وی بود.

 

انتهای پیام/الف