ایلام بیدار12:33 - 1396/05/28
کودتای 28 مرداد

عملیات اجرایی چهار خطه کردن جاده ایلام - مهران از پیشرفت خوبی برخوردار است

استاندار ایلام گفت: عملیات اجرایی چهار خطه کردن جاده ایلام - مهران از پیشرفت فیزیکی خوبی در چند قطعه برخوردار است.

به گزارشايلام بيدار به نقل از آوای مهران،محمدرضا مروارید استاندار ایلام در جریان بازدید از مراحل اجرایی چهار خطه کردن جاده ایلام - مهران گفت: مسیرهای ارتباطی ایلام - مهران از سال 94 کار بهسازی، تعریض و حذف نقاط حادثه ‌خیز آن آغاز و اکنون مراحل اجرایی آن یا شتاب خوبی برخوردار است.

وی اظهار کرد: روند اجرای این پروژه این پروژه در سه قطعه به طول اجرایی 85 کیلومتر با عقد قرارداد با پنج پیمانکار از برنامه زمان بندی جلوتر است و با پشیرفت فیزیکی مناسبی در دست اجرا است.

استاندار ایلام افزود: در مجموع از 85 کیلومتر طول اجرای پروژه چهار خطه کردن جاده ایلام - مهران، 20 کیلومتر در سال گذشته تکمیل شد و تلاش داریم تا اربعین از سه راهی جندالله تا ورودی کنجانچم تکمیل و زیر بار ترافیک برود.

مروارید اضافه کرد: تنها 30 کیلومتر باقی می ماند که به دلیل کوهستانی بودن امکان افتتاح آنها در سال جاری وجود ندارد ولی بدون شک در اربعین 97 شاهد راه اندازی و چهار بانده کردن این مسیرها نیز خواهیم بود.

وی تاکید کرد: هم اکنون با همکاری دستگاه های اجرایی مختلف همچون شرکت های آب ، برق ، گاز و ارتباطات زیرساخت هماهنگی ها برای برطرف کردن موانع موجود در جریان است.

سید کمال الدین میرجعفریان مدیرکل راه و شهرسازی ایلام نیز در این بازدید گفت: یکی از مهمترین مسیرهای ارتباطی استان که از سال 94 کار بهسازی، تعریض و حذف نقاط حادثه ‌خیز آن بیشتر مورد توجه قرار گرفت جاده ایلام - صالح آباد - مهران و بالعکس است.

وی اظهار کرد: این پروژه در سه قطعه به طول اجرایی 85 کیلومتر با عقد قرارداد با پنج پیمانکار در بخش های مختلف و با اعتباری بیش از 2 هزار و 500 میلیارد ریال با پشیرفت فیزیکی مناسبی در دست اجرا است.

 

انتهای پیام/ش