ایلام بیدار09:19 - 1396/05/18
مدیر کل بنیاد شهید استان در گفتگو با ایلام بیدار عنوان کرد؛

تشریح ویژه برنامه های سالروز ورود آزادگان در استان ایلام/ 22 ویژه برنامه اجرا می شود

مدیر کل بنیاد شهید استان ایلام از اجرای 22 ویژه برنامه سالروز ورود آزادگان به کشور در استان ایلام خبر داد.

"سلمان رستمیان"، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در گفتگو با خبرنگار جهاد و مقاومتایلام بیدارویژه برنامه های سالروز ورود آزادگان به کشور در استان ایلام را تشریح کرد.

وی گفت: 26مرداد ماه در تقویم رسمی کشور بعنوان آغاز بازگشت آزادگان به کشور نامگذاری شده است و در همین راستا بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ویژه برنامه های این روز ستادی را تشکیل داده است.

وی اظهار کرد: در همه شهرستان های استان برنامه های جمعی به منظور تجلیل از آزادگان سرافراز برگزار می شود و در مرکز استان نیز با توجه به تعداد 142 آزاده ویژه برنامه خاصی همراه با خانواده های انان تحت عنوان جنگ شادی در نظر گرفته شده است.

این مسئول افزود: ویژه برنامه های خاصی نیز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و همچنین استاندار ایلام با این محور برگزار و همه اداراتی که از آزاده شاغل برخوردار هستند از آنان در ادارات مربوطه تجلیل بعمل خواهد امد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ادامه داد: تبلیغات محیطی، رسانه ای و سایت و حضور آزادگان در محافل خبری و رسانه ای جزو برنامه های کاری این بنیاد در اجرای ویژه برنامه های سالروز ورود ازادگان است.

رستمیان بیان کرد: هدف از اجرای این قبیل برنامه ها انتقال فرهنگ مقاومت به نسل جوان است.

وی در پایان گفت: در مجموع تعداد 22 ویژه برنامه سالروز ورود آزادگان به کشور در استان ایلام اجرا می شود.

 

انتهای پیام/س