ایلام بیدار13:32 - 1396/05/17
ایلام بیدار به بهانه روز خبرنگار منتشر کرد؛

بهترین و بدترین خبر سال 95 به روایت خبرنگاران ایلام

به بهانه روز خبرنگار، پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار بهترین و بدترین خبر از زبان روزنامه نگاران و مسئولان رسانه های استان را جویا شده است.

گروه فرهنگ و رسانه ایلام بیدار::در هفدهم مرداد ماه سال 1377، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید؛ به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد.

به بهانه این روز، پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار بهترین و بدترین خبر از زبان روزنامه نگاران و مسئولان رسانه های استان را جویا شده است.

در ادامه صحبت های مسئولان رسانه های استان در رابطه با بهترین و بدترین خبری که از سال گذشته تاکنون شنیده اند را پیگیر شدیم که در زیر می خوانید.

"محمد یعقوبی"، پیشکسوت مطبوعات و مدیرمسئول هفته نامه پیغام ایلام:بدترین خبر که در این مدت شنیدم خسارت حاصل از سیل به همشهریان ایلامی بود؛ بهترین خبر نیز حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر بود.

"آبختی سنجابی"، سرپرست روزنامه اطلاعات در استان ایلام:بدترین خبر در طول یکسال گذشته شنیده ام اینکه روابط عمومی استانداری ایلام از روزنامه های سراسری انچنان که باید و شاید در جلسات و برنامه ها دعوت نکرد؛ بهترین خبر اینکه روزی بشنوم که مردم ایلام در رفاه و آسایش زندگی می کنند.

"فرشته سنجیده"، فعال رسانه ای:بدترین خبر در یکسال گذشته درگذشت پیشکسوت اهل رسانه و مطبوعات استان مرحوم آیت فرجی بوده که بسیار دردناک بود و بهترین خبر نیز مربوط به واکنش ها به عدم شرکت مسئولان استان در مراسم 9 دی بود که این واکنش ها در نهایت پای مسئولان را به مراسم 9 دی باز کرد.

"ابراهیم محمدی"، سردبیر روزنامه ایلام فردا:بهترین خبر از سال گذشته تا کنون برگزاری باشکوه آئین اربعین حسینی و تردد میلیونی زوار از مرز مهران بود؛ بدترین خبر نیز درگذشت حاج آیت فرجی از پیشکسوتان رسانه در استان ایلام بود.

"معصومه علی حسینی"، مدیرمسئول هفته نامه طنین غرب:تبعیض در پرداخت یارانه بین رسانه ها را می توان بدترین خبر عنوان کرد؛ از سال گذشته تاکنون اتفاق خاصی در استان نیافتاده است که بتوان از آن بهترین خبرنام برد.

"یاسر زینی وند"، مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی سیمره خبر:بهترین خبر در یکسال گذشته تولد برادرزاده ام بود که بسیار مرا خوشحال کرد و بدترین خبر نیز ماجرای توهین به ساحت امام رضا (ع) بود.

"رمضان نوری"، سرپرست خبرگزاری مهر ایلام:اتفاق خاصی در حوزه پیشرفت  آبادانی در سطح استان ایلام رخ نداده که بتوان بهترین خبر نامید؛ بدترین خبر نیز وقوع قتل های متعدد در ایلام است.

"ناهید نظری"، مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی ایلام رصد:بدترین خبری که در طول یکسال گذشته شنیده ام مربوط به حمله داعش به ساختمان مجلس و شهادت چند نفر از هموطنانمان بود و بهترین خبر نیز حمله موشکی سپاه به مقرر تروریست های داعش بود.

"عظیم پیرانی"، سرپرست خبرگزاری شبستان استان ایلام:بهترین خبر موفقیت خبرنگاران و رسانه ها در جشنواره های ملی و بدترین خبر نیز شهادت شهید قلی زاده در ماجرای حمله تروریستی به مجلس بود.

"علی جعفری"، عکاس:بهترین خبر موفقیت اینجانب در جشنواره عکس تأسیسات که مقام برتر را کسب کردم و بدترین خبر نیز آتش سوزی های گسترده در جنگل های ایلام است.

 

انتهای پیام/س