ایلام بیدار08:06 - 1396/05/17
مدیر اداره راهداری مهران:

ترشابه 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد + تصاویر

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مهران گفت: مسیر راه ترشابه مهمترین جایگزین مسیر ایلام-مهران در ایام اربعین تا کنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از  آوای مهران ، "علیرضا قاسمی"، مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مهران گفت: تلاش می شود تا قبل از اربعین حسینی 2 کیلیومتر از این مسیر برای تردد زائران و هموطنانمان آماده بهره برداری شود.

وی اظهار کرد: گردنه ترشابه در مسیر ارتباطی ملکشاهی به مهران که پیچ های حادثه خیز و گردنه های صعب العبور دارد، در حال تعریض و بهسازی است.

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مهران ادامه داد: با توجه به حجم بالای تردد زائرین حسینی از مرز مهران ، محور ارتباطی ایلام – صالح آباد- مهران در ایام اربعین با بار ترافیکی سنگین مواجه می شود و این امر باعث می شود زائرین، مسیر جایگزین ایلام – ملکشاهی – مهران را برای تردد انتخاب کنند.

قاسمی گفت: پروژه مرمت و بهسازی محور ارتباطی ترشابه از آذرماه سال گذشته آغاز که حدود 2 کیلومتر از آن تا قبل از اربعین آماده و بخش دیگر تا پایان سال جاری اتمام و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: اعتبار اولیه پروژه حدود ۷۰ میلیارد ریال بوده که هدف از اجرای این طرح کوتاه کردن طول مسیر، اصلاح شیب جاده، حذف و اصلاح نقاط حادثه خیز، بالابردن سطح ایمنی، تسهیل در تردد زائرین حسینی به عنوان مسیر دوم تردد زائرین اربعین می باشد.

 

انتهای پیام/الف