ایلام بیدار14:14 - 1396/05/13
امام جمعه موقت ایلام:

دولت برای رفع مشکلات مردم تلاش کند

امام جمعه موقت ایلام گفت: حضور در بین مردم از توصیه‌های رهبری به رئیس جمهور بود و مادامی که بین مردم نباشیم نمی‌شود مشکلات مردم را حس کرد و برای رفع آن چاره‌جویی کرد.

به گزارشايلام بيدار، حجت‌الاسلام وعد مرادبیگی امام جمعه موقت ایلام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام با اشساره به مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری اظهار داشت: مقام معظم رهبری روز گذشته جکم ریاست جمهوری دوازدم را تنفیذ فرمودند.

خطیب موقت جمعه ایلام گفت: جمهوریت نظام همان انتخاب مردم در اردیبهت ماه امسال بود و شخصیتی را به عنوان رئیس جمهور گزینش کردند و مهر مشروعیت آن نیز توسط مقام معظم رهبری امضاء شد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در حکم تنفیذ رئییس جمهور به نکات مهمی اشاره فرمودند که در این مجال به بخشی از این نکات اشاره می‌شود. نکات طرح شده از سوی مقام معظم رهبری بسیار کلیدی است.

امام جمعه موقت ایلام اضافه کرد: توجه رئیس جمهور و دولت به خداوند متعال است که در توصیه‌های رهبری به آن تاکید شده که کارا را برای رضای خداوند انجام دهید، در هرجایی که در کشور به بحران رسیدیم و دشمن برای ما مشکل ایجاد کرده است با امید و توکل به خدا از آن گذر به راحتی عبور کرده‌ایم.

مرادبیگی تصریح کرد: طی 40 سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌گذرد که با توکل به خدا این مسیر را طی کرده و باز هم ادامه می‌دهیم، توجه به شعارهای اصیل انقلاب در این مدت نه تنها کم نشده بلکه پررنگ‌تر شده و باید این روند استمرار یابد.

خطیب موقت جمعه ایلام گفت: توجه به نیروهای انقلابی از دیگر توصیه‌های مقام معظم رهبری به رئیس جمهور بود، نیروهایی که برای دفاع از انقلاب خود را سپر کرده و در مواقع حساس در میدان هستند باید مورد توجه واقع شوند.

وی ادامه داد: سپاه و بسیج و نیروهای ارزشی و کسانیکه تفکر انقلابی دارند و انقلاب را تا این لحظه نگه داشته‌اند باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرند، باید رئیس جمهور و دولت به نیروهای انقلابی توجه کند.

امام جمعه موقت ایلام اضافه کرد: حضور در بین مردم از دیگر توصیه‌های رهبری به رئیس جمهور بود و مادامی که بین مردم نباشیم نمی‌شود مشکلات مردم را حس کرد و برای رفع آن چاره‌جویی کرد.

مرادبیگی تصریح کرد: نباید مسؤولان اسیر آمارها و گزارشات صرف شوند بلکه باید بین مردم بود و مشکلات آنان را حس و در رفع آن تلاش کرد.

امام جمعه موقت ایلام گفت: مدیریت جهادی تنها راه رفع مشکلات مردم است که باید دولت به این مقوله وجه جدی و اساسی کند.

انتهای پیام/ی