ایلام بیدار07:36 - 1396/05/11
مؤسس و رئیس سابق مرکز اسناد انقلاب اسلامی:

اصلاح طلبان دولت را پله ای برای رسیدن به قدرت می دانند

حجت الاسلام روحانی تصریح کرد: اصلاحطلبان از روی ناچاری و به دلیل اینکه خود در میان ملت ایران اعتبار و جایگاهی ندارند زیر پرچم و لوای رئیس جمهور روحانی سنگر گرفتند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام رصد، حجت الاسلام "سید حمید حسینی روحانی"، مؤسس و رئیس سابق مرکز اسناد انقلاب اسلامی در خصوص سهم خواهی های جناح های مختلف سیاسی از کابینه دوازدهم گفت: اصولا کسانی که تحت عنوان اصلاح طلبی و روشن فکر مآبی در صحنه جریانات سیاسی قرار دارند هیچ چیز از اسلام و نظام نمی قهمند و تنها به فکر قدرت هستند.

وی با بیان اینکه این افراد رئیس جمهور را از گروه راست و فردی متهجر و واپس گرا می دانند اظهار کرد:  این افراد نه انقلاب را قبول دارند و نه رئیس جمهور را و تنها به فکر اهداف خود در رسیدن به قدرت و دستیابی به مطامع شخصی خود هستند.

حجت الاسلام روحانی افزود : این افراد و گروه های خاص از روی ناچاری وبه این دلیل که خود در میان ملت ایران اعتبار و جایگاهی ندارند زیر پرچم و لوای رئیس جمهور روحانی سنگر گرفتند و اگر روزی به قدرت برسند اولین کسی را که کله پا می کنند خود آقای رئیس جمهور است.

مؤسس و رئیس بنیاد تاریخ پژوهی در ادامه بیان کرد: این گروه ها هم طرفداری آنان از رئیس جمهور فریب و دروغ و خدعه است و هم جنگ با او جنگ زرگری و قدرت، و از این جهت اعتبار فیزیکی ندارند.

وی با بیان اینکه آنان دولت روحانی را رحم اجاره ای خود می دانند، اضافه کرد: با سهم خواهی از رئیس جمهور این دولت را پله ای برای ترقی و پیشرفت خود قلمداد می کنند.

 

انتهای پیام/الف