ایلام بیدار07:12 - 1396/05/11
امام جمعه ایوان:

دولت و مجلس در برابر تحریم های آمریکا پاسخی قاطع دهند

امام جمعه ایوان گفت:انتظاراست دولت و مجلس جواب قاطع و کوبنده به اقدامات اخیرآمریکا دهدو صرفابه پاسخ دیبلماسی اکتفا ننمایند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازجویزر،حجت الاسلام "علی محمد لروند "؛امام جمعه شهرستان  ایوان گفت: برجام و مذاکرات و توافقاتی که دولت انجام داد مسئولین ما در این مذاکرات با توجه خصلت مسلمان بودن رفتار کردند و از ابتدا محرز بود که آمریکا به تعهداتش پایبندنخواهد بود  و کاملا مشخص بود که این توافق نمی تواند به نفع کشورمان باشد.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آمریکا  عهد شکن و فریبکار است اظهار کرد: این همه تاکید نشانگر آن بود که این توافق ،توافق مناسبی نیست و بارهاو بارها ازتریبون های  نماز جمعه توسط  دلسوزان نظام هشدار داده بودند که با تخریب بعضی از دولتی ها روبرو شدند که امروز بعد از گذشته مدتها  ثابت شد که دلواپسی  دلسوزان کاملا درست بوده و کسانی که به آنها دلواپس نظام قلمداد می شد دلسوز نظام بودند.

لروند افزود: اقدام دیگر آمریکا تصویب تحریم ها توسط 419نفر از نمایندگان علیه سه کشور ،ایران ،روسیه ،کره شمال بود،که جواب کره شمالی  تهدید نظامی آمریکا بودکه البته کشور ما اهل حمله و نقض برجام  نیست ،اما اگر آمریکا بخواهد برجام را صراحت  نقض کند بر اساس سخنان رهبری ملت ایران برجام را آتش خواهد زد.

امام جمعه ایوان عنوان کرد : انتظار است دولت و مجلس جواب قاطع  کوبنده به اقدامات اخیرآمریکا دهد صرفاٌبه جواب فقط دیبلماسی اکتفا ننمایند،وبا دادن پاسخ کوبنده و قاطع و عملی آرامش را به کشور بازگردانند.

وی در پایان گفت : از سپاه پاسداران  انتظار داریم که با برگزاری مانورهای مختلف هشدار های  عملی به دشمن تا دندان مسلح دهد.

 

انتهای پیام/الف