ایلام بیدار11:48 - 1396/05/09
با معرفی نفرات برتر؛

برگزیدگان ششمین جشنواره سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی معرفی شدند

ششمین جشنواره سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی با معرفی برگزیدگان این جشنواره بر اساس آراء هیئت‌داوران به کار خود پایان می‌دهد.

به گزارشايلام بيدار، آراء هیئت‌داوران ششمین جشنواره بین‌المللی سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی در این استان به شرح زیر است:

بخش ویژه:

هیئت‌داوران با اهداء لوح تقدیر تندیس جشنواره و جایزه‌ی نقدی به مبلغ ۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال سرکار خانم بتول میرزایی از شهرستان آبدانان، استان ایلام را به‌عنوان برگزیده‌ی بخش ویژه‌ی نماز معرفی می‌نماید.

بخش عربی:

هیئت‌داوران با اهداء لوح سپاس و هدیه‌ی نقدی نفرات زیر را شایسته‌ی تقدیر می‌داند.

1- آقای دکتر خالد غفوری الحسنی (لوح تقدیر و ۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال)-استاد دانشگاه

2-آقای ابوالفضل نوروزی (لوح تقدیر و ۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال)-دانشجو

بخش سفرنامه نویسی:

نفر سوم: لوح سپاس، تندیس جشنواره و کمک هزینه ی سفر زیارتی به مبلغ ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به سرکار خانم مریم کتابی از تهران تقدیم می شود.

نفر دوم: لوح سپاس، تندیس جشنواره و کمک‌هزینه‌ی سفر زیارتی به مبلغ ۱۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال به آقای علی کمایستانی از استان خراسان شمالی تقدیم می‌شود.

نفر اول: لوح سپاس، تندیس جشنواره و کمک‌هزینه‌ی سفر زیارتی به مبلغ ۲۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به سرکار خانم نرگس خاتون زینالی از استان قزوین تقدیم می‌شود.

بخش خاطره‌نویسی زیر 17 سال:

نفر ششم: لوح سپاس، تندیس جشنواره و کمک‌هزینه‌ی سفر زیارتی به مبلغ ۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال به آقای محمدحسین خوشحال از استان تهران اهداء می‌گردد.

نفر پنجم: لوح سپاس، تندیس جشنواره و کمک‌هزینه‌ی سفر زیارتی به مبلغ ۵/۰۰۰/۰۰۰ریال به آقای کیان یزدانی از مشهد، استان خراسان رضوی اهداء می‌گردد.

نفر چهارم: لوح سپاس، تندیس جشنواره و کمک‌هزینه‌ی سفر زیارتی به مبلغ ۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال به خانم فاطمه قاسم نژاد از استان تهران اهداء می‌گردد.

نفر سوم: لوح سپاس، تندیس جشنواره و کمک‌هزینه‌ی سفر زیارتی به مبلغ ۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال به آقای کیانوش عزیزی از استان ایلام اهداء می‌گردد.

نفر دوم: لوح سپاس، تندیس جشنواره و کمک‌هزینه‌ی سفر زیارتی به مبلغ ۸/۰۰۰/۰۰۰ ریال به خانم مهرنوش خزایی از استان تهران اهداء می‌گردد.

نفر اول: لوح سپاس، تندیس جشنواره و کمک‌هزینه‌ی سفر زیارتی به مبلغ ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ریال به خانم مانیا فتح الهی از استان تهران اهداء می‌گردد.

آراء هیئت‌داوران ششمین جشنواره‎ی بین‌المللی سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی

بخش خاطره‌نویسی بالای 17 سال:

نفر سوم: لوح سپاس، تندیس جشنواره و کمک‌هزینه‌ی سفر زیارتی به مبلغ ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به آقای عباسعلی معتمدی از دیلم، استان بوشهر تقدیم می‎شود.

نفر دوم: لوح سپاس، تندیس جشنواره و کمک‌هزینه‌ی سفر زیارتی به مبلغ ۱۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال به آقای عزت اله یعقوبی از استان ایلام تقدیم می‌شود.

نفر اول: لوح سپاس، تندیس جشنواره و کمک‌هزینه‌ی سفر زیارتی به مبلغ ۲۰/۰۰۰/۰۰۰ریال به آقای محسن سالاری از استان یزد تقدیم می‌شود.

 یئت‌داوران ششمین جشنواره‌ی بین‌المللی سفرنامه و خاطره‌نویسی رضوی

 کتر علی‎محمد سهراب نژاد، دکتر علیرضا شوهانی، محمدعلی قاسمی

 

انتهای پیام/س