ایلام بیدار07:08 - 1396/05/05
حاشیه سفر معاون وزیر کشاورزی به دهلران؛

وقتی تاوان عزل و نصب ها را مردم می دهند

معاون وزیر کشاورزی به دهلران آمد ولی نه فرماندار بود نه معاونانش اطلاع داشتند و نه خبرنگاران دعوت شدند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازنسیم دهلران، تغییر و تحولات مدیریتی وقتی بر اساس اصول و تخصص صورت نگیرد دود این ناعدالتی در چشم اول دولت سپس مردم خواهد رفت.

براساس این گزارش؛ بیستم تیرماه سال جاری مراسم تودیع و معارفه مدیریت جهاد کشاورزی دهلران با سخنرانی های حواشی ساز بر گزار شد که برخی آینده نگری های آن امروز خود را نشان داد.
 
در مراسم تودیع و معارفه عباس احمدی- مدیریت جدید جهاد کشاورزی دهلران- از کاظم زاده برای انتخاب خود تشکر نمود که این سخنرانی برخی از حاضرین در مراسم را متعجب نمود.
 
در این مراسم همچنین شاهنور اولاد- مدیر حوزه ریاست سازمان- سخنرانی نمود و از نارضایتی خود نسبت به این جا به جایی سخن گفت و اعلام کرد که کرمی مدیریت اسبق جهاد کشاورزی دهلران از بهترین مدیران این استان است.
 
وی در پایان برای احمدی در سمت جدید آرزوی موفقیت نمود.
 
زخم این حواشی تا به الآن پوشیده بود اما امروز سر باز کرد و نشان داد که تحمیل کردن مدیر یک اداره از سوی نماینده دود خواهد داشت و دود آن به چشم اول دولت و سپس مردم خواهد رفت.
 
امروز معاون وزیر جهاد کشاورزی به دهلران سفر کرد و متأسفانه روند زنجیروار عدم دعوت خبرنگاران باز هم امروز تکرار شد تا خبرنگاران نباشند و نتوانند از مسئولان کشوری مطالبات مردم را درخواست کنند.
 
خبرنگاران به دلیل دولتی نبودن به راحتی می توانند خواسته های مردم را ابراز نمایند که مسئولان نمی توانند این خواسته ها را بر زبان بیاورند چراکه ممکن است همانند فرماندار بدره در مقابل وزیر بهداشت با آن ها برخورد بیانی سختی شود.
 
امروز در حالی خبرنگاران دهلرانی دعوت نشدند که دهلران مشکلات فراوانی در حوزه کشاورزی دارد و می شد با مطرح نمودن آن ها پاسخ معاون وزیر کشاورزی را منتشر و آن را به عنوان سندی در آرشیو دولت نگهداری نمود تا شاید برخی از این مشکلات مرتفع گردد.
 
نکته بسیار جالب در بازدید معاون وزیر کشاورزی از طرح های این شهرستان عدم حضور فرماندار و بی اطلاعی معاونانش از این سفر است که بسی جای تأمل دارد.
 
دعوت از خبرنگاران برعهده مدیریت جدید جهاد کشاورزی است که به دلیل بی اطلاعی از این مهم باید ماه ها و سال ها منتظر ماند تا دوباره مسئول کشوری در حوزه کشاورزی بیاید و شاید بشود خبرنگاران آن زمان پل ارتباطی مردم با آن مسئول کشوری شوند.
 
امید است که تودیع و معارفه های دهلران در آینده کمی بر اساس اصول انجام شود تا دود آن هم در چشم دولت و هم مردم نرود هرچند شنیده ها حاکی از آن است که برای آینده نه چندان دور لیستی از تغییرات مدیریتی ادارات دهلران تهیه شده است و درحال رایزنی برای انجام این تغییرات هستند.
 
انتهای پیام/الف