ایلام بیدار10:12 - 1396/05/03
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام خبر داد؛

راه اندازی آشپزخانه صنعتی در مرز مهران/ سپاه با تمام توان در خدمت زائرین اربعین است

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با اعلام خبر راه اندازی آشپزخانه صنعتی در مرز مهران گفت: سپاه همچون سال های گذشته با تمام توان در خدمت زائرین اربعین خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ايلام بيدار، سردار "سیدصادق حسینی" فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در جلسه ستاد اربعین گفت: حماسه عظیم اربعین حسینی در این سال ها به یک برکت برای استان تبدیل شده و مردم هرسال بیش از پیش در تلاش برای خدمت به زوار اباعبدالله الحسین خواهند بود.

وی اظهار کرد: سپاه نیز همچون گذشته با تمام توان خود پای کار آمده و در راستای این حماسه بزرگ در خدمت زائرین خواهد بود.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام افزود: یکی از نیازهای ضروری این حماسه بزرگ تأمین خوراک زوار بوده که سپاه امسال بصورت ویژه یه این موضوع ورود کرده و با راه اندازی آشپزخانه صنعتی در مرز مهران روزانه تا 80 هزار پرس غذای گرم در آن پخت و توزیع خواهد شد.

سردار حسینی ادامه  داد: یکی دیگر از مشکلات مهم در عزیمت زائرین در حماسه اربعین اسکان این زوار در پشت مرز بوده که این نهاد نیز همچون گذشته و در صورت نیاز آماده خدمت رسانی خواهد بود.

وی در پایان ضمن تقدیر از همه نهادها خدمات رسان در اربعین ابراز امیدواری کرد امسال در خصوص خدمت رسانی به این زائرین بیشتر از گذشته تلاش و کوشش شود.

انتهای پیام/ی