ایلام بیدار13:43 - 1396/04/31
بیانیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی آبدانان

اقدامات فرماندار باعث تفرقه و شکاف در میان مردم است

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان آبدانان با صدور بیاینه ای نسبت عدم حضور فرماندار در مراسم یادواره شهید رضایی نژاد واکنش نشان داد.

به گزارشايلام بيدار، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان آبدانان با صدور بیاینه ای نسبت عدم حضور فرماندار در مراسم یادواره شهید رضایی نژاد واکنش نشان داد.

متن این بیاینه بدین شرح است::

مردم عزیز و شریف آبدانان همچنان که مستحضرید این بار نیز شاهد حرکت نسنجیده دیگری از فرماندار پر حاشیه  شهرمان بودیم.

فردی که در کمال ناباوری، خود را در جایگاه نماینده سیاسی دولت یازدهم در این شهرستان دید،اما بجای شکرگزاری به جهت فراهم شدن مجال کار و خدمت به مردم وادای صحیح این  امانت خطیر،در طی چندساله ی مدیریت خود،با مواضع  غیر اصولی و بی ارزش و دشمن شادکن و همسو با رسانه های بیگانه  در تریبون ها و فضاهای مختلف  به جهت نشان دادن صداقت سیاسی و حزبی به مافوق خود و تکرار مجدد فرمانداری در دولت جدید،باعث تفرقه و شکاف در بین صفوف صمیمی آحاد مردم شده و فرصت خدمت وآبادانی شهرمان راصرف بازی های بی اساس حزبی و گروهی نموده است.

هرچند اینگونه رفتار از جانب چنین افرادی برای بقای سیاسی و دوام مدیرتی خود امری عادی بوده، اما آنچه این روزها ذهن بسیاری از مردم شریف شهرمان را مشغول ودر محفل های مختلف درباره ی آن صحبت و دل آنان را به درد آورد عدم حضور ایشان در مراسم سالروز شهادت دانشمند هسته ای کشور و افتخار شهرمان شهید داریوش رضایی نژاد بود.

شهیدی که از افتخارات ملی کشور و متعلق به همه مردم و طیف های مختلف می باشد اما فرماندار آبدانان به جای افتخار  و ادای احترام به مقام رفیع و شامخ این شهید والا مقام  و منت کشیدن جهت حضور در این مراسم بخاطر برخی از ملاحظات سیاسی دون،صرفا به صدور بیانیه ای اکتفا نموده و از حضور در این مراسم ملی و ارزشی اجتناب نمود!!

فرمانداری که دوسال قبل با همراهی استاندار و برخی از سیاسیون معلوم الحال  این یادواره را به میتینگ سیاسی دفاع از عملکرد پوچ و پوشالی برجام کردند که آن نیز جای بحث است، اما چه شد که در ششمین سالگرد این شهید مظلوم اینگونه رفتار کرد.
فرمانداری که گویا تمامی موضع گیری ها و سیاست بازی ها به ایشان دیکته شده و این رویه به تبع به عمده مدیران شهرستان که آنان نیز ترسان ، بخاطر از دست دادن کرسی ریاست می باشند با فرماندار، همسو و همراه شدند و در این مراسم شکوهمند که مردم قدرشناس به دور از حضور آنان با حضور گسترده و چشم گیر خود به نحو احسن ارج نهادند،توفیق حضور نداشتند.
در پایان از جناب فرماندار آبدانان می خواهیم که از اینگونه رفتار سیاسی  حزبی پوچ  که  درشأن ایشان و جایگاه مدیریتشان نمی باشد دست کشیده و از مردم عذر خواهی نماید و وقت خود را صرف رفع مشکلات عدیده شهرستان ورضایت خدا و مردم شهرش نمایدنه این که تمام وقت خود را به جهت رضایت کدخدا و مافوق درجهت پروژه سازی های سیاسی نفاق آلود وتنش زا نماید.
در پایان از حضور باشکوه مردم همیشه در صحنه آبدانان به دور از سیاسی کاری های آقایان، در این مراسم ملی مذهبی و ارزشمند که باعث دلگرمی خانواده داغدیده این شهید گردیدخاضعانه تشکر می نمائیم.
واما قصه های فرماندار بیش فعال همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ی