ایلام بیدار13:28 - 1396/04/27
فرمانده انتظامی ملکشاهی خبر داد؛

دستگيري سارق حرفه ای در ملکشاهی

فرمانده انتظامی ملکشاهی از دستگيري سارق حرفه‌ای منزل و لوازم داخل خودرو خبر داد .

به گزارشايلام بيدار به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ خسرو تنها"، فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت : در پی دریافت شکایتی مبنی بر سرقت وسایل منزل وداخل خودرو در مرکز شهرستان ملکشاهی ، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و جلوگیری از سرقت های احتمالی دیگر در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.  

وی اظهار کرد: کارآگاهان تحقیقات گسترده ای را در این زمینه آغاز کردند وبا به دست آوردن سرنخ هایی در محل های سرقت، سرانجام موفق به شناسایی متهم شدند.  

تنها افزود : با هماهنگی مقام قضایی یک نفر متهم در  این عملیات پلیسی دستگیر و پس از تشکیل پرونده  جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.  

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی عنوان کرد: متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به 3 فقره سرقت داخل خودرو و  4 فقره سرقت منزل  اعتراف وتلاش در جهت کشف سایر اقلام مسروقه احتمالی توسط متهم با جدیت در حال پیگیری است.

وی  خالی بودن منازل وعدم پیش بینی مسائل حفاظتی ومراقبتی  را مهمترین انگیزه مجرمان برای سرقت از منازل دانست و تاکید کرد: از شهروندان تقاضا داریم چنانچه در این ایام قصد مسافرت وخروج از منزل را دارند رعایت موارد حفاظتی و کنترلی وهمچنین توصیه‌های پلیس در پیشگیری از سرقت  را جدی بگیرند. 

انتهای پیام/الف