ایلام بیدار07:51 - 1396/04/24
گزارش؛

اندر حکایت قطعی آب روستای گاوسوار ایوان، مسئولان تدبیری بیاندیشند

آب روستای گاوسوار ایوان قطع است لازم و ضروری است که مسئولان تدبیری بیاندیشند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازجویزر، طی روز های گذشته شاهد افزایش دما و گرم شدن هوا هستیم که نیاز مردم به مصرف آب به عنوان یک ماده حیاتی را بیشتر کرده است.

یکی از مشکلاتی که این روزها مردم روستای گاوسوار ایوان با آن مواجه هستند قطعی مکرر آب در این روستا است که مشکلات فراوانی را برای ساکنین به وجود آورده است.

در این راستا خبرنگار پایگاه خبری جویزر به بررسی این موضوع پرداخته است .

"لیدا با هنر "؛رییس شورای اسلامی روستای گاوسوار ،در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:این روستا در فاصله 3کیلومتری شهر ایوان با جمهیت 350خانوار واقع شده است ،متاسفانه بیش از 4روز است که اهالی با قطعی مکررآب در روستا دست و پنجه نرم می کنندو پیگیری هایی که انجام شده هیچ کدام از مسئولان پاسخ قانع کننده ای را ارائه نداده اند.

باهنر گفت:ساکنان روستا آب مورد نیاز خودرا از شهر ایوان از طریق آشنایان تامین می کنند که این امر برای ساکنینی که فاقد خودرو هستند هزینه بردار است.

وی افزود: با توجه به گرمای موجود در حال حاضر ساکنین از کولرآبی  استفاده می کنند که قطعی مکرر آب باعث شده که  به وسایل سرمایشی خانواده ها آسیب وارد شود.

"محسن اسماعیلی"؛ رییس اداره  آب و فاضلاب روستایی شهرستان ایوان ،در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:تعدادی از منازل روستای گاوسوار ایوان در طول روز با افت یا پاره ای از مواقع با کمبود آب مواجه هستند که در این راستا جهت مرتفع نمودن مشکل  رایزنی های لازم صورت گرفته است.

اسماعیلی گفت:تیم مطالعات شرکت آبفای روستایی در حال مهندسی مجدد خط انتقال آب به روستا است که امیدواریم طی روز های آینده مشکل اهالی روستا مرتفع گردد.

 

انتهای پیام/الف