ایلام بیدار08:00 - 1396/04/15
معاونت امور زنان و خانواده ستاد امربه معروف استان عنوان کرد؛

تشریح برنامه های هفته عفاف و حجاب در ایلام

معاونت امور زنان و خانواده ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان ایلام از برگزاری ویژه برنامه های هفته عفاف و حجاب خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، معاونت امور زنان و خانواده ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان ایلام از برگزاری ویژه برنامه های هفته عفاف و حجاب خبر داد.

"فیروزه مهرپرور"، مسئول امور زنان و خانواده ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان ایلام با تاکید بر بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری گفت: حجاب و عفاف بزرگترین سپر مستحکم زن در برابر نامحرمان می باشد چرا که اگر عفت زن را از او بگیرند سرمایه درونی او در معرض تاراج قرار می گیرد.
وی اظهار کرد: اهم برنامه های امور زنان و خانواده استان ایلام، اجتماع بزرگ مردمی صیانت از حریم خانواده در میدان 22 بهمن رآس ساعت 19:00 عصر، برپایی ایستگاه اشتراک نشر خوبی ها به صورت رایگان در محل اجتماع، برگزاری مسابقه فرهنگی با موضوع بهترین جمله در وصف عفاف و حجاب ، فعال کردن گروه های طلایه داران خواهر در اماکن عمومی و تولید محتوی و انتشار و هدایت آن در شبکه های اجتماعی می باشد.
معاونت امور زنان و خانواده ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان ایلام  دیدار اعضای مجمع زنان نخبه و فرهیخته با رئیس ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان ایلام، اهداء شاخه گل در مسیرهای منتهی به اجتماع افراد شرکت کننده ، برپایی غرفه ها و توزیع برچسپ های پیام عفاف و حجاب را دیگر برنامه های مهم این هفته اعلام کرد.

انتهای پیام/ الف