ایلام بیدار07:34 - 1396/04/14
مدیر بهزیستی سیروان خبر داد:

تاسیس اولین مرکز ترک اعتیاد در سیروان

مدیر بهزیستی شهرستان سیروان از تاسیس اولین مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد در مرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از سیروان نوین، "محمد هوشمند"، رئیس بهزیستی سیروان ضمن گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر، گفت: در زمان فعلی آمار بالای اعتیاد میان جوانان واقعا نگران کننده است و متاسفانه بحران مواد مخدر، جزو بحرانهای بزرگ جامعه بشری است.

وی افزود: مواد مخدر در حقیقت بلای خانمان سوزی است که کل جامعه ما را تهدید و تخریب می نماید؛ وقتی کسی گرفتار بلای خانمان سوز اعتیاد می شود در واقع عقل و دین و اراده خود را از دست می دهد و نه تنها در آتش اعتیاد خود می سوزد، که خانواده و اطرافیان خویش را نیز گرفتار، نگران و با مشکلات عدیده ای مواجه می سازد.

هوشمند عنوان کرد: در هفته ای که به نام هفته مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده است، برنامه های متعددی جهت آگاه سازی و پیشگیری در این زمینه در سطح شهرستان با همکاری ادارات مرتبط در این زمینه برگزار خواهد شد.

وی از تاسیس مرکز ترک اعتیاد در سیروان خبر داد و اظهار کرد: این مرکز که اولین مرکز اقامتی میان مدت در شهرستان است، در مرداد ماه سال جاری و به منظور درمان معتادان به مصرف مواد مخدر تاسیس خواهد شد؛ که می تواند در این زمینه جهت نجات معتادان از چنگال اعتیاد مثمرثمر باشد.

رئیس بهزیستی سیروان افزود: در شهرستان برنامه های شاخصی در جهت مبارزه با معضل اعتیاد در طول سال برگزار خواهد شد که بیشتر آنها در جهت پیشگیری و جلوگیری از گرفتاری جوانان به این معضل خانمان سوز خواهد بود.

 

انتهای پیام/