ایلام بیدار10:47 - 1396/04/13
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ایلام خبر داد؛

كاهش۴۰ درصدی تصادفات فوتي در ایلام

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ایلام از كاهش۴۰ درصدی تصادفات فوتي در سه ماه اول سالجاری خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، "محسن ناصری"، رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ایلام گفت:  با همکاری خوب مردم فهیم و قانونمند استان خصوصاً رانندگان با مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی درسه ماهه ابتدای سال جاری ۴۰ درصد کاهش تصادفات فوتی درون شهری نسبت مشابه به سال قبل را شاهد هستیم.

وی اظهار کرد: همکاری و تعامل صمیمانه شهروندان با پلیس راهور در کاهش تصادفات نقش به سزای داشته است.

ناصری با اشاره به اینکه از ابتدای سال با اجرای طرح‌های جامع و انضباطی ترافیکی و همچنین برخورد با تخلفات حادثه سازو موتور سیکلت سواران متخلف در دستور کار پلیس است، افزود:  فرهنگ سازی و آموزش همگانی برای کاهش تصادفات نیز بسیارتاثیر گذار است.  

 رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ایلام  ادامه داد :این کاهش در نتیجه همکاری دستگاه های امدادی و تلاش شبانه روزی پرسنل سخت کوش راهنمایی و رانندگی استان در اجرای طرح های جامع انضباط ترافیکی و برخورد قاطع با متخلفین و برهم زنندگان نظم ترافیکی و کنترل تخلفات حادثه ساز در سطح استان و همچنین افزایش رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی هم استانی های عزیز حاصل شده است.

ناصری در پایان با تشکر از همکاری خوب رانندگان با مأموران پلیس راهور و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی آنها ، ابراز امیدواری کرد، امیدوارم با تداوم اینگونه همکاری ها روز به روز شاهد کاهش تصادفات و تلفات در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/ الف