ایلام بیدار10:54 - 1396/04/12
فرمانده انتظامی استان ایلام:

پلیس به مقوله ی فرهنگ نگاه ویژه ای دارد

فرمانده انتظامی استان گفت:پلیس متدین با احساس مسئولیت بالا،به تبعیت از مقام معظم رهبری،به حوزه فرهنگ نگاه ویژه ای داشته و اقدامات گسترده ای انجام داده اما لازم است سایر دستگاههای مسئولی نیز در کنار نیروی انتظامی اقدامات خود را پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ايلام بيدار،سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام در جلسه استانی اجتماع بزرگ مردمی صیانت از حریم خانواده  گفت:خانواده مهمترین رکن ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است. 

وی ادامه داد: حجاب و عفاف به عنوان یک ارزش در جامعه مطرح است و نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف، عزم همگانی را می طلبد، انقلاب اسلامی ایران این باور را در جامعه نهادینه کرد که می توان در تمام شئون زندگی، سبک زندگی اسلامی را پیاده کرد.

سردار یاری افزود: از آنجا که در جامعه اسلامی، پایبندی به ارزش هایی چون حجاب بعنوان یکی از مؤلفه های سرمایه اجتماعی تلقی می شود هنجارمند شدن این ارزش، تضمین برخی مولفه های مهم اجتماعی را برای افراد جامعه به ویژه زنان دامن می زند.

فرمانده انتظامی استان عنوان کرد:یکی از دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری،مباحث فرهنگی است و اگر سایر مسئولان نیز به مانند ایشان دغدغه داشتند خیلی از مشکلات و معضلات فرهنگی برطرف می شد.

وی گفت:پلیس متدین با احساس مسئولیت بالا،به تبعیت از مقام معظم رهبری،به حوزه فرهنگ نگاه ویژه ای داشته و اقدامات گسترده ای انجام داده اما لازم است سایر دستگاههای مسئولی نیز در کنار نیروی انتظامی اقدامات خود را پیگیری کنند.

 سردار یاری با اشاره به این که حجاب و عفاف به استواری اجتماع منتهی می شود، گفت: حجاب و عفاف، سلامت جامعه را تضمین می کند و بی حجابی بستر بسیار مهم برای ایجاد و اشاعه آسیب های اجتماعی است.

 

انتهای پیام/ش