ایلام بیدار10:05 - 1396/04/12
مسئول بسیج جامعه زنان استان ایلام:

اجتماع بزرگ مردمی صیانت از حریم خانواده در استان برگزار می شود

مسئول بسیج جامعه زنان استان ایلام گفت: به منظور از صیانت از حریم خانواده،اجتماع بزرگ مردمی در روز 21 تیرماه در میدان 22 بهمن شهر ایلام و با همکاری استانداری ایلام و سایرذ دستگاههای فرهنگی استان برگزار خو.اهد شد.

به گزارشايلام بيدار،فیروزه مهرپرور مسئول بسیج جامعه زنان استان ایلام در جلسه استانی اجتماع بزرگ مردمی "صیانت از حریم خانواده" به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب گفت:متاسفانه به علت کم توجهی و عدم احساس مسئولیت برخی از مسئولین شاهد رواج معضلات و هنجارشکنی های پنهان و آشکار در سطح جامعه هستیم که با غفلت و بعضا سکوت بعضی از مدیران مواجه است.

وی ادامه داد:متاسفانه هم اکنون در فضای مجازی معضلاتی در بین جوانان تبلیغ و ترویج می شود که با بی توجهی دست اندرکاران امر مواجه شده،اقداماتی مانند طرح چهارشنبه سفید با موضوع آزادی بدون حجاب از جمله این موارد بوده و لازم است که اقدام جدی در این خصوص صورت بگیرد.

مهرپروز افزود:امروز اگر جوانان ولایتمدار شیعه،علم دفاع از حرم را بر بام دمشق و سامرا به احتزاز در آورده و قدم در راه اعتلای نهضت عاشورا نهاده اند،شیرزنان مسلمان نیز خود را مکلف به دفاع از حریم زینبی(س) می دانند تا با حفظ چادرحیا که یادگار به جامانده از آتش و دود کوچه های بنی هاشم است،جهاد صیانت از عفت و نجابت را علمداری کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان ایلام تاکید کرد: به منظور از صیانت از حریم خانواده،اجتماع بزرگ مردمی در روز 21 تیرماه در میدان 22 بهمن شهر ایلام و با همکاری استانداری ایلام و سایرذ دستگاههای فرهنگی استان برگزار خو.اهد شد.

وی عنوان کرد:ما به دنبال آن هستیم تا در استانی که منور به نور 333 شهید زن بوده و دروازه سیل خروشان زائران کوی حسینی است،تحفه الهی حجاب را قدر بدانیم و نگذاریم که این مهم دستخوش سلایق ناهمگون و بازیگران فریب خورده قرار بگیرد.

 

انتهای پیام/ش