ایلام بیدار11:13 - 1396/04/02

طنین شعار «مرگ بر اسرائیل» در شهر ایلام؛روزه و تشنگی از روحیه ضد استکباری مردم نکاست

راهپیمایی روز جهانی قدس امسال با شعار «روز جهانی قدس، رمز وحدت و جهاد امت اسلامی، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و زوال قطعی رژیم صهیونیستی» همزمان با سراسر کشور از ساغت 11 و 30 دقیقه در شهر ایلام آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ايلام بيدار،راهپیمایی روز جهانی قدس امسال با شعار «روز جهانی قدس، رمز وحدت و جهاد امت اسلامی، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و زوال قطعی رژیم صهیونیستی» همزمان با سراسر کشور از ساغت 11 و 30 دقیقه در شهر ایلام آغاز شد.

مردم روزه دار ایلام شامل زن و مرد، پیر و جوان و کوچک و بزرگ در جای جای استان با مشت های گره کرده و سردادن شعارهای مرگ بر صهیونیست، مرگ بر اسراییل و مرگ بر امریکا امروز آمده اند تا با برادران و خواهران دینی خود در فلسطین و غزه ابراز همدردی کنند. 

حضور در این آیین به اندازه ای گسترده و چشمگیر است که حتی گرمای هوای امروز ایلام هیچ تاثیری در شرکت و عزم جدی مردم برای حاضر شدن در راهپیمایی روز جهانی قدس نداشته است. 
مردم ایلام که جنایت های وحشی های صهیونیست و تصاویر زنان و کودکان بی گناه و مظلوم غزه را این روزها از رسانه ها دیده اند و قلب آنان به شدت از خوی ددمنشی رژیم اشغالگر قدس به درد آمده امروز چونان سیل خروشان به راه افتاده اند تا با این ملت ستم دیده ابراز همدردی کنند.