ایلام بیدار09:38 - 1396/03/28
ایلام بیدار گزارش می دهد؛

گلایه سپرده گزاران منطقه آزاد تجاری مهران/ مسئولان پاسخگو نیستند

سپرده گذاران منطقه آزاد تجاری مهران خواستار تعیین تکلیف سپرده های خود هستند و از مسئولان مرتبط می خواهند که به این موضوع رسیدگی عاجل کنند.

گروه اقتصادی ایلام بیدار::این روزها در استان ایلام موضوع سپرده و سپرده گذاری به بحث داغ و اصلی مردم تبدیل شده است به طوریکه با این روند در استان با توجه به وضعیت موجود همچنان ادامه دارد.

در تازه ترین موضوعات مربوط به سپرده گذاری در استان ایلام این بار و بعد از تجمعات مردم در برخی موسسات مالی و اعتباری، سپرده گذاران شرکت توسعه و عمران استان ایلام شرکت مرتبط با منطقه آزاد تجاری مهران نسبت به بلاتکلیفی سپرده های خود در این شرکت ابراز گلایه کردند.

این سپرده گذاران خواستار تعیین تکلیف سپرده های خود هستند و از مسئولان مرتبط می خواهند که به این موضوع رسیدگی عاجل کنند.

یکی از این سپرده گذاران در گفتگو با خبرنگار ما در این خصوص گفت: در آن زمان که این شرکت اقدام به تبلیغ آگهی برای جذب سرمایه گذاری در ایلام کرد تنها سرمایه خود را در این راستا سپرده گذاری کردم که از آن زمان تاکنون هیچ گونه سود که هیچ بلکه حتی خبری از سپرده های ما نیست.

وی اظهار کرد: چنانچه می دانستم سپرده بنده با این وضع بلاتکلیف به سر می برد حداقل به سراغ سرمایه گذاری در حوزه دیگری می رفتم.

نامه رسمی به استانداری ایلام

پیگیری های خبرنگار ایلام بیدار با شرکت توسعه عمران ایلام و استانداری ایلام برای روشن شدن و تعیین تکلیف سپرده های مردم تاکنون بی نتیجه مانده است؛ آنچه خبرنگار ایلام بیدار توانست به آن دست پیدا کند اینکه نامه ای رسمی در این خصوص به استانداری ایلام برای تعیین تکلیف نهایی این سپرده ها ارسال شده که قرار است تا روزهای آینده این موضوع روشن شود. 

پیگیری های خبرنگار ایلام بیدار در راستای این مشکل همچنان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/س