ایلام بیدار18:39 - 1396/03/20
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

حادثه تروریستی مجلس رفتار درست نظام با منافقین در دهه 60 را اثبات کرد

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:یکی از رفتارهای اشتباه در دوران تبلیغات ریاست جمهوری تلاش عده ای برای تبرئه کردن اعدام منافقین به خاطر جنایتهایشان و نیز دوران پرافتخار نظام در سال 60 در برخورد با تروریست ها بوده، والبته حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی نشان داد که رفتار نظام و انقلاب با منافقین کاملا درست بوده است.

به گزارش خبرنگار استانی ايلام بيدار،سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام صبح امروز در مراسم تشییع پیکر شهید"علی قلی زاده"شهید حادثه تروریستی 12 رمضان تهران گفت:انقلاب اسلامی ایران از همان بدو پیروزی خود در سال 57 آماج ترور و تروریست قرار گرفته است و تا کنون نیز ادامه دارد.

وی ادامه داد:ما دشمنان بزرگی داریم که در راس همه آنها آمریکا قرار گرفته و بزرگانی مانند مطهری،مفتح،قرنی و 17 هزار ایرانی به وسیله منافقین که مورد حمایت آمریکا بوده به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام افزود:تکفیری های امروز که همپیاله های منافقین هستند از یک جا سرچشمه گرفته و کارهای خود را به پیش می برند و سرچشمه تمام تروریست ها آمریکا و آل سعود می باشند.

سردار حسینی گفت:جرم شهید قلی زاده چه بوده که باید به وسیله تکفیری ها به شهادت برسد،او فقط به جرم ایرانی شیعه و به جرم جمع آوری کمک برای مسجد در مجلس شورای اسلامی به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

وی تاکید کرد:اگر تروریست ها وارد صحن مجلس می شدند آیا اصولگرایان و اصلاح طلبان را از هم جدا می کردند و فقط اصولگرایان را می کشتند یا نه همه نمایندگان با هر تفکر سیاسی،به شهادت می رساندند،پس وحدت و انسجام در سایه رهبری رمز پیروزی ما بوده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام عنوان کرد:یکی از رفتارهای اشتباه در دوران تبلیغات ریاست جمهوری تلاش عده ای برای تبرئه کردن اعدام منافقین به خاطر جنایتهایشان و نیز دوران پرافتخار نظام در سال 60 در برخورد با تروریست ها بوده، والبته حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی نشان داد که رفتار نظام و انقلاب با جنایتکاران کاملا درست بوده است.

سردار حسینی ادامه داد:پاسدارانی که دیروز گلوله می خوردند و امروز فحش می خورند با شجاعت کامل در برابر این تکفیری ها ایستادند و اجازه ندادند آنها به اهداف خود دست پیدا کنند.

وی گفت:عده ای به دنبال ایجاد گسل در زنجیره به هم پیوسته مردم هستند تا از آن طریق زمینه نفوذ دشمن را آماده کنند کاری که بنی صدر در دهه 60 انجام داد و منافقین نفوذ پیدا کردند و جنایت های بزرگی را مرتکب شدند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ضمن انتقاد از تلاش برای تضعیف نیروهای مسلح توسط برخی افراد در داخل نظام تاکید کرد:متاسفانه در حالی که دشمنان ما با قرارداد های چند میلیارد دلاری تسلیحات می خرند که نمونه آن قرارداد اخیر آمریکا با رژیم آل سعود بوده اما در داخل نظام هستند عده ای در راستای تضعیف نیروهای نظامی گام برداشته و موجب شده تا دشمنان اسلام و کشور خود را قوی‌تر ببینند.

سردار حسینی در ادامه با انتقاد از رفتار نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در برخورد با شعار "مرگ بر آمریکا"ی نمایندگان مجلس گفت:آقای پزشکیان چرا باید در مقابل شعار مرگ بر آمریکای نمایندگان مجلس در روز حادثه تروریستی بگوید این حادثه به آمریکا په ارتباطی دارد،این حوادث با چراغ سبز آمریکا صورت گرفته و زدن این حرف،نسنجیده جفا در حق آرمانهای امام است.

وی گفت:نبرد ما با آمریکا نبرد حق و باطل بوده و مادامی که مردم ما از اسلام ناب محمدی (ص) دفاع می‌کنند این جنگ ادامه دارد.

لازم به ذکر است پیکر شهید علی قلی زاده پس از تشییع در زادگاهش، "آسمان آباد" به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ش