ایلام بیدار09:33 - 1396/03/10
تخلفات انتخابات هیئت رئیسه والیبال ایلام؛

مدیر کل ورزش و جوانان: صحت انتخابات والیبال تایید می شود

اخیرا انتخابات هیئت رئیسه والیبال استان ایلام برگزار شده است؛این انتخابات با حواشی همراه بوده و شائبه تخلف در این انتخابات بوجود آمده است.

گروه ورزشی  ايلام بيدار:: اخیرا انتخابات هیئت رییسه والیبال استان ایلام برگزار شده است؛این انتخابات با حواشی همراه بوده و شائبه تخلف در این انتخابات بوجود آمده است.

در این راستا جمعی از والیبالیست های استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ورزشیایلام بیدارضمن اعتراض به نتیجه و روند برگزاری این انتخابات، خواهان پیگیری و شفاف سازی موضوع از سوی مسئولان امر شدند.
این والیبالیست ها طی گفتگویی مصادیق تخلف در این انتخابات را بیان کردند.
در یکی از این مصادیق به به حضور دونفر از مسئولان در جلسه که حق رای نداشتند اشاره شده است.
در یکی دیگر از مصادیق تخلف بیان کرده اند که یکنفر از کاندیداها بازنشسته اداره راه و شهرسازی بوده و دارای 20 درصد جانبازی می باشد و این در حالیست که برای شرکت در انتخابات باید 60 درصد جانبازی داشته باشد.
این ورزشکاران در دیگر بند اعلام تخلف بیان می کنند که در حین و برگزاری رای گیری اعلام میکنند که ناپب رییس بانوان نمیتواند در انتخابات شرکت نماید و این امر در صورتی محقق گردیده که مدت 6 ماه است که هیپت والیبال استان ایلام بصورت سرپرستی می گردد و نمی تواند این ادعا در این مورد صدق کند.

مدیر کل ورزش و جوانان: صحت انتخابات والیبال تایید می شود

"بهروز حیدر زاده"، مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام در گفتگو با خبرنگارایلام بیدارضمن تایید صحت انتخابات گفت: روند انتخابات بصورت قانونی برگزار شده است و طبیعی است که در همه انتخابات هیئت ها عادت شده است که کسی که رای نمی آورد شروع به اعتراض می کند و ما نمی توانیم باب دل افراد رفتار کنیم و انتخابات قانونی است.

وی در پاسخ به مصادیق اعتراض جمعی از دانشجویان اظهار کرد: همه مسئولان شرکت در انتخابات با حکم قانونی در انتخابات شرکت کرده اند.

حیدر زاده در ادامه با اشاره به اینکه شخصی با 20 درصد جانبازی هم می تواند در انتخابات شرکت کند افزود: شخص مورد نظر از انتخابات انصراف داده است و ما مجموعه خود را از 10 روز قبل به بازرسی استان و وزارت و فدراسیون می فرستیم و مجموعه نهایی طبق مدارک و مستندات به ما ابلاغ می گردد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام افزود: ما در لیست اعلام می کنیم که نماینده آموزش و پرورش و نماینده دانشگاه آزاد و اسامی را اعلام نمی کنیم و ذکر اسم افراد در اختیار خود سازمان اموزش و پرورش و دانشگاه ازاد است که چه کسی را به مجمع می فرستند و این در حالیست که از سوی آموزش و پرورش رییس تربیت بدنی و از سوی دانشگاه ازاد نیزآقای دکتر کریمی مسئول تربیت بدنی است ، در مجمع حضور یافتند

وی درباره عدم شرکت نایب رییس بانوان در انتخابات بیان کرد: این قانون است البته این نظر فدراسیون والیبال است، در چند سال گذشته نواب رییس حق رای داشتند اما هر فدراسیونی دستورالعمل خاص خود را دارد و طبق اساسنامه نایب رییس حق رای ندارد.

حیدر زاده در پایان اعلام کرد که اداره ورزش و جوانان صحت انتخابات هیئت والیبال ایلام را تایید می کند و در این راستا هیچگونه تخلفی صورت نگرفته است.

انتهای پیام/ الف