ایلام بیدار08:11 - 1396/03/07
به منظور تسهیل عبور ومرور انجام می گیرد؛

اجرای طرح ويژه امنيت ترافيکی ماه رمضان در ایلام

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ایلام از اجراي طرح ويژه به مناسبت ماه مبارك رمضان خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، "محسن ناصری"، رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ایلام اظهار داشت: به منظور تسهیل عبور ومرور و پیشگیری از بروز سوانح رانندگی طرح ویژه امنیت ترافیکی در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.  

وی گفت: با توجه به حلول ماه مبارک رمضان به منظور جلوگیری از به وجود آمدن ترافیک قبل و بعد از افطار، تسهیل عبور و مرور ، برقراری نظم و ایمنی و پیشگیری از بروز سوانح رانندگی با بکارگیری کلیه کارکنان و تجهیزات خود طرح امنیت ترافیکی را از اولین روز ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار داده است.

ناصری زمان اجرای این طرح را از اولین روز  ماه مبارک رمضان و تا خاتمه این ماه مبارک اعلام کرد و گفت: محل اجرای این طرح معابر و تقاطع های پر ترافیک و میادین پر تردد است.  

این مسؤول طرح برخورد با موتور سیکلت سواران متخلف و خودروهایی که در ملا عام اقدام به روزه خواری می‌کنند را از دیگر برنامه‌های پلیس راهنمایی و رانندگی عنوان کرد و گفت: با متخلفین برابر مقررات رفتار خواهد شد.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان طرح های ویژه مناسبتی با اعمال محدودیت‌های خاصی در دستور کار پلیس راهنمایی و رانندگی استان قرار می‌گیرد که هم زمان با روزهای شهادت امام علی (ع) و لیالی قدر، روز قدس و روز عید فطر در مورد نحوه اجرا و محدودیت‌های در نظر گرفته شده اطلاع رسانی لازم به شهروندان ارائه خواهد شد.

ناصری در پایان از رانندگان خواست، به توصیه‌های پلیس عمل کرده و از هرگونه توقف دوبله و یا توقف‌هایی که منجر به سد معبر می شود جدا خودداری کنند.

 

انتهای پیام/س