ایلام بیدار07:10 - 1396/03/01
یادداشت؛

دولت منتخب پاسخگوی مشارکت عظیم ملت ایران باشد

بی‌تردید حضور بالغ بر 41 میلیون ایرانی در پای صندوق های رأی علاوه بر نشان دادن وحدت و عزم ملی برای پیشرفت و اعتلای نظام اسلامی عاملی در جهت افزایش اقتدار و امنیت کشوردر منطقه و جهان خواهد بود.

ایلام رصد::انتخابات 29 اردیبهشت ماه با حضور 41 میلیون نفر از مردم فهیم و آگاه و وفادار به نظام و انقلاب اسلامی بعد از دوهفته رقابت نفس گیر و مناظره و مجادله میان کاندیدها و طرفداران آنان سرانجام با پیروزی ملت بزرگ ایران به پایان رسید.

  رخداد بزرگی که می توان آن را نمادی از پایبندی و وفای مردمانی دانست که با وجود همه مشکلات و نواقص و ضعف های مدیریتی و برنامه ای مسئولان ثابت کردند که هنوز آنچه کهه برای آنان در اولویت قرار دارد حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی است که در همه لحظات حساس و سرنوشت ساز کشور با هوشمندی و درک عمیق شرایط و مقتضیات زمانی حماسه می آفرینند..

آری حضور مقتدرانه پرشور و خیره کننده ملت ایران پای صندوق‌های رای در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت 96 لبیک به ندای رهبری و مشت محکم دیگری بر دهان کسانی بود که مترصد و در کمین نشسته منتظر ضربه زدن به ارکان نظام اسلامی هستند، آری این حضور باعث شد همچنان دشمنان، مات و مبهوت اقتدار و عظمت و بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران باشند.

بی‌تردید حضور بالغ بر 41 میلیون ایرانی در پای صندوق های رأی علاوه بر نشان دادن وحدت و عزم ملی برای پیشرفت و اعتلای نظام اسلامی عاملی در جهت افزایش اقتدار و امنیت کشوردر منطقه  و جهان خواهد بود.

از این رو دولت در برابر ملتی چنین وظیفه شناس و بصیر و عزتمند مسئولیتی عظیم و سنگین خواهد داشت،  وباید برای پاسخ‌  به این همه عشق به میهن و انقلاب به آنچه مردم از وی مطالبه دارند مخصوصا در حوزه اقتصادی و معیشتی با توجه به اشتغال و تولید و بیکاری نیازهای اساسی مردم به ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت با اولویت بخشی به مقوله اشتغال و تولید توجه نماید.

 

انتهای پیام/ الف