ایلام بیدار15:44 - 1396/02/29
نامزد انتخابات ریاست جمهوری پس از انداختن رای به صندوق:

رئیسی: همه باید به رای مردم احترام بگذاریم/کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید تسلیم نتیجه انتخابات باشند

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مسجد جامع ارشاد شهرری رأی خود را به صندوق انداخت و پس از انداختن رای به صندوق در جمع خبرنگاران گفت: ملت ایران در همه صحنه‌ها و حضور در انتخابات همواره افتخارآفرین بوده‌اند.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام "سید ابراهیم رئیسی"، نامزد انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مسجد جامع ارشاد شهرری رأی خود را به صندوق انداخت و پس از انداختن رای به صندوق در جمع خبرنگاران گفت: ملت ایران در همه صحنه‌ها و حضور در انتخابات همواره افتخارآفرین بوده‌اند. 

وی ادامه داد: یکی از افتخارات بزرگ جمهوری اسلامی حضور مردم برای شکل دادن به نهادهای کشور بوده است.
 
نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: رای مردم در نظام جمهوری اسلامی تشریفاتی نیست، در دنیا با رای مردم قیافه می‌گیرند و حرف آن را می زنند اما در نظام جمهوری اسلامی رای مردم یک واقعیت است.
 
رئیسی اظهارداشت: مردم در این انتخابات سکاندار قوه مجریه را انتخاب می‌کنند و پیش بینی می‌کنم که حضور مردم در انتخابات حداکثری و بسیار خوب باشد.
 
وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره اینکه اگر پیروز انتخابات نباشید چه واکنشی خواهد داشت، گفت: مملکت ما کشور قانون است و برای همه جناح های سیاسی محوریت قانون نه در حرف بلکه در عمل باید به رسمیت شناخته شود، چراکه در کشور ما سازوکاری برای انتخابات وجود دارد و عده‌ای به عنوان و مجری دستندکار هستند. 
 
نامزد انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: اصل این سازوکار در قانون اساسی ما اطمینان بخش است و در این سازوکار باید حق الناس و امانت داری رعایت شود. تمهیداتی برای جلوگیری از تخلف در نظر گرفته شده است تا تخلفی صورت نگیرد.
 
رئیسی ادامه داد: باید همه کاندیداها چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه انتخابات شوراها بدلیل اطمینان بخش بودن سازوکار انتخابات و همچنین قابل پیگیری بودن تخلفات، همه کاندیداها تسلیم نتیجه انتخابات باشند. من به نتیجه رأی مردم احترام می‌گذارم و این نتیجه برای من و همه مردم قابل احترام است.

انتهای پیام/ الف