ایلام بیدار09:17 - 1396/02/29
فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

بکارگیری سه هزار و 700 نیروی پلیس به منظور تامین امنیت انتخابات

فرمانده انتظامی استان ایلام از بکارگیری سه هزار و 700 نیروی پلیس برای تامین امنیت در سراسر استان ایلام در شعب اخذ رای خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، سردار "نورعلی یاری"، فرمانده انتظامی استان ایلام گفت : عوامل برگزاری انتخابات برای برگزاری سالم و آرام این فرآیند مهم ملی، همه توان خود را بکار گرفته اند.

وی با مثبت ارزیابی کردن روند کارها برای برگزاری انتخابات در استان ایلام اظهار کرد : مشارکت مردم در انتخابات مستلزم بستر سازی نظم و امنیت مطلوب توسط دستگاه های امنیتی و انتظامی است.
به گفته وی، بخش مهم و خطیری از این مسئولیت بر عهده ناجا است که در سطح استان از ماه ها قبل، برنامه ریزی برای تحقق این موضوع در جلسات کارشناسی و با هماهنگی دیگر دستگاه های مسئول انجام شده است.
سردار یاری افزود :  پلیس استان قبل، حین و بعد از انتخابات با بهره‌گیری از تمام توان خود ضمن تامین نظم و امنیت انتخابات با هرگونه فعالیت‌های مغایر با آرامش و تخلفات احتمالی در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.
وی تاکید کرد: ماموریت پلیس ایجاد بستری آرام و امن برای برگزاری انتخابات و زمینه سازی برای مشارکت حداکثری مردم است و در استان ایلام تاکنون از ناامنی و اختلال در شعب اخذ رای گزارشی نشده و امنیت کامل در شعب اخذ رای حاکم است.
سردار یاری با بیان اینکه مردم فهیم ایران اسلامی با رعایت قانون و نظم در انتخابات حضور خواهند یافت، گفت: مردم در ساعات اولیه در شعب اخذ رای حضور یابند و رای گیری را به ساعات پایانی موکول نکنند تا با ازدحام و شلوغی مواجه نشوند.
فرمانده انتظامی استان ایلام همچنین طرفداران نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را به صحه صدر، پایبندی به قانون و مقررات و منشور اخلاقی دعوت کرد.
 

انتهای پیام / الف