ایلام بیدار19:08 - 1396/02/27
با صدور بیانیه ای صورت گرفت؛

حمایت جامعه مهندسین کشاورزی ایلام از رئیسی

جامعه مهندسین کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست استان ایلام با صدور بیانیه ای حمایت قاطع خود را از دکتر رئیسی اعلام کردند.

به گزارشايلام بيدار، جامعه مهندسین کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست حامی گفتمان انقلاب اسلامی استان ایلام با صدور بیانیه ای حمایت قاطع خود را از دکتر رئیسی اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است::

 انقلاب اسلامی ایران، طلیعه و آغاز حرکت نوینی است که اینک پس از چهار دهه حیات پربرکت، ضمن تلاش برای بروز هویت اسلامی خویش و پیشرفت در بسیاری از زمینه ها و طراحی تمدنی نوین، اکنون توانسته است با ساماندهی مقاومت اسلامی در جهان اسلام، بزرگترین قدرت اقتصادی و نظامی مستکبرجهان را بارها عقب بزند، و در منطقه غرب آسیا طرح خاورمیانه بزرگ که هدف اساسی آن مهار جمهوری اسلامی ایران بود را به شکست بکشاند چیزی که بارها سیاست مداران آمریکا به این مهم اقرار کرده اند.

آمریکا که در تهاجم 15 ساله خود در غرب آسیا با ایستادگی جمهوری اسلامی روبروشده است اینک آخرین تیر خود را از کمان که همان ایجاد روحیه ترس بر بعضی مسئولین کشور است رها کرده است. به همین خاطر است که رهبر معظم انقلاب بعنوان دیده بان هشیار ملت فرمودند که ملت ایران ملت سرافرازی است و نباید آن را تضعیف و سرشکسته کرد. اما مدیریت کم تحرک و کم نشاط دولت به جای اعتلای نظام با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه و بالفعل در همه عرصه ها ، به جای امید به فضل بی کران الهی ، چنان به باران ابر برجام چشم دوخته بود که از غضب الهی حتی باران ناشی از استغاثه مومنان این سرزمین ، درقالب سیل جاری شد. شخص خاک خورده کشاورزی دولت های کارگزاران واصلاحات و مشاور کنونی دولت تدبیر و امید ، با عدد و ارقام دم از عدم خودکفایی ایران در محصولات کشاورزی می زند سخنی که باعث سرشکستی کشاورزان و تزریق روحیه ناامیدی در دولت تدبیر و امید است. درحالی که خودکفایی گندم علی رغم نظرات مختلف کارشناسان خبره ، در سال گذشته زراعی یکی از افتخارات دولت در مناظرات و اجتماعات تبلیغاتی بوده است. ما چنین تفکراتی را تبلور نداشتن روحیه انقلابی و عدم اعتقاد به اسناد بالادستی که حاصل عقل و تجربه نخبگان این مرز و بوم است می دانیم. راستی کاهش یکباره تعرفه واردات بر 8 محصول کشاورزی در اسفند 1395 در راستای تقویت تولید داخلی بودیا ...... ؟
چقدر از سیاست های کلان دولتی در طول چهارسال گذشته منطبق بر اصول اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی بوده است ؟
ضمن احترام به زحمات متولیان انقلابی در عرصه تامین امنیت غذایی در سالیان گذشته باید گفت اعتلای بخش کشاورزی مستلزم عملیاتی شدن مبانی اقتصاد مقاومتی در جامعه است چرا که بخش کشاورزی متاثر از ارتقاء زیرساخت های نوین و پیشرفت همه جانبه صنعت ، تجارت و مبارزه با فساد اقتصادی می باشد و این امر نیازمند انتخاب دولتی است که با مدیریتی جهادی بتواند از نظر اقتصادی نیز ایران عزیز را به جایگاه مناسب برساند.
ما بعنوان جمعی از جامعه مهندسین کشاورزی ، منابع طبیعی و محیط زیست استان ایلام ضمن حمایت همه‌جانبه از آرمان‌های انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی (ره) و همچنین تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای( مدظله العالی) ، از همه اقشار جامعه ایران درخواست می‌کنیم که ضمن حضوری پرشور در پای صندوق‌های رأی با انتخاب «کاندیدای اصلح»، سرنوشتی درخشان برای آینده کشور رقم بزنند. ازاین‌رو، وضعیت کنونی اداره دولت را به مصلحت جامعه ایران نمی‌دانیم و خواهان «تغییر وضعیت به نفع مردم» هستیم و معتقدیم که نظام اجرایی کشور، نیازمند تحول اساسی و تغییر به نفع مردم بوده و به این دلایل از کاندیدای اصلح انتخابات یعنی حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی حمایت می‌کنیم.
از دیدگاه ما، ایشان در حوزه اقتصادی بخاطر «مشورت‌پذیری» و «باور به کار و تولید داخلی» خروج از وضعیت بغرنج اقتصادی را رقم خواهد زد و با آشنایی خوبی که با حوزه علم و آموزش دارند، توقف خیز علمی را پایان و راه پیشرفت کشور با تکیه بر ظرفیت های داخلی به فضل الهی شتابان تر از گذشته ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ی