ایلام بیدار07:48 - 1396/02/25
نماینده اسبق مردم ایلام در مجلس:

برنامه های رئیسی مدون و قابل اجرایی است/ حل مشکلات در گرو اقتصاد مقاومتی است نه برجام

نماینده اسبق مردم ایلام در مجلس گفت: دولت آینده، دولت کاندیدای اصلح آیت الله سیدابراهیم رئیسی خواهد بود.

به گزارشايلام بيدار، "علی یاری"، نماینده اسبق مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در جمع هواداران حجت الاسلام رئیسی در محل ستاد مرکزی گفت: گروهی بر اسلام و ارزشها و ولایت پافشاری می کنند و گروهی دنبال جدائی دبن از سیاست هستند.

وی اظهار کرد: مردم باید به دور از جارو جنجال ها و تبلیغات گسترده خارجی و داخلی که می خواهند انتخابات ما را تحت تاثیر قرار دهند، باید تصمیم بزرگ وانقلابی بگیرند و برای آینده کشور با حضور حداکثری خود نیروهای انقلابی ملتزم به انقلاب ونظام و ولایت فقیه را انتخاب کنیم.
یاری افزود: ما اگر به گذشته نگاه کنیم، انقلاب برای اسلام وارزشهای اسلامی شکل گرفت؛ ما معتقدیم مردم باید در صحنه باشند و درتمام امور کشورمشارکت گستروه داشته باشند و البته باید دین وارزش های دینی ملاک باشد و ما به ابن معتقدیم و این مشی کاندیدای مورد حمایت ما آیت الله رئیسی است.
این نماینده اسبق مجلس ادامه داد: بزرگ ترین دعوایی که الان وجود دارد این است که اسلام وقوانین باید حاکم باشد که حضرت امام راحل ومقام عظمای ولایت به آن پایبندند که بعضی ها درداخل خلاف این فکر میکنند واین نگاه باطل است.
وی بیان کرد:در واقع اینها همانهایی هستند که میخواستند با برجام مشکلات را حل کنند که نکردند لذا به کسانی که بخواهند اقتصاد مقاومتی را مبنا قرار ندهند بدون تردید موفق نخواهند شد.
یاری تصریح کرد: ما توان اداره کشور را داریم مانند دوران دفاع مقدس که در تاربخ این موصوع ثبت شده است و علاوه بر این میتوانبم با اتکا به خودمردم اشتغال وتولید را حل کنبم.
این نماینده مجلس اضافه کرد: دولتمردان ما باید برنامه داشته باشند که تنها آیت الله رئیسی برای آن برنامه مدون تهیه کرده واجرائی خواهد کرد. 
وی اضافه کرد: ما با حضور مردم که امنیت ر اتامین کردند اقتصاد را هم می توانیم براساس اقتصاد مقاومتی حل کنیم ونگاهمان به کشورهای خارجی وغربی نباشد.
یاری تأکید کرد: دولت آینده، دولت کاندیدای اصلح آیت الله سیدابراهیم رئیسی خواهد بود.

 

انتهای پیام/س