ایلام بیدار13:10 - 1396/02/24
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام:

نهضت بیداری اسلامی کشورهای ظلم ستیز حاصل تفکر امام راحل (ره) است

نشست اعضای ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در ایلام برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام "علی چراغی پو"، ر روز یکشنبه در نشست اعضای ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) با بیان اینکه امام خمینی (ره) شخصیت ماندگار و تاثیرگذار تاریخ معاصر است گفت: این شخصیت بی بدیل با رهبری خردمندانه و الهی خود توانست ایران اسلامی را به عنوان کشوری مستقل و استکبار ستیز به جهان معرفی کند.

وی اظهار کرد : امروز و با وجود سپری شدن بیست و هشت سال از ارتحال جانسوز این رهبر بزرگ، شاهد تاثیرگذاری افکار و آرمان های بلند ایشان در نهضت بیداری اسلامی کشورهای ظلم ستیز هستیم.
حجت الاسلام چراغی پور بزرگداشت یاد و نام امام خمینی (ره) را رسالت مهم جامعه امروز دانست افزود: باید با برگزاری برنامه های پرمحتوا و در خور شان امام راحل، در راه زنده نگه داشتن افکار و عقاید ایشان در جامعه و انتقال به نسل فردای کشور تلاش کنیم.
وی با اشاره به تقارن سالگرد رحلت امام خمینی(ره) با ماه مبارک رمضان یادآور شد: امسال و با توجه به شرایط ایجاد شده باید برنامه ریزی های منسجم و متفاوتی در دستور کار قرار گیرد.
در ادامه این نشست هر یک از اعضا پیرامون چگونگی برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/ الف