ایلام بیدار08:29 - 1396/02/21
حاشیه های حضور مشاور رئیس جمهور در ایوان؛

جلسه شورای اداری یا میتینگ انتخاباتی/ اعتراض و خروج مسئولان از جلسه

سخنان مشاور رئیس جمهور که موضوعیتی با جلسه نداشت اعتراض حاضرین را در پی داشت و چند تن از آنان جلسه شورای اداری را ترک کردند.

به گزارشايلام بيدار، جلسه شورای اداری ایوان صبح امروز با حضور دستگاه های اجرایی شهرستان و حجت الاسلام "ولیزاده"، مشاور و مسئول هماهنگی امور ایثارگران ریاست جمهوری در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه "احسان اکبری"، فرماندار ایوان به ارائه گزارشی از مشکلات و موانع سد راه ایثارگران در شهرستان پرداخت و گفت: متاسفانه جامعه ایثارگر با مشکلات و موانعی روبرو هستند که مطالبه اصلی آنان توجه به امر اشتغال، خدمات بیمه ای و مسکن است که لازم است به این مطالبات توجه ویژه ای شود.
در ادامه ولیزاده، مشاور رییس جمهور در امور ایثارگران اظهار کرد: برنامه اینجانب و هیات همراه این است که در طول سال به استان های سطح کشور مسافرت و در جریان امورات مربوط به ایثارگران قرار بگیرم و این سفر ربطی به انتخابات ندارد.
وی سپس برخلاف سخنان ابتدایی خود به گزارشی در مورد خدمات دولت در امور ایثارگران پرداخته و سمت و سوی جلسه را به مباحث سیاسی و انتخاباتی کشاند.

این سخنان که موضوعیتی با جلسه مذکور نداشت تا ادامه پیدا کرد که صدای برخی از حاضران در جلسه را بلند کرد که اعتراض حاضرین را در پی داشت و چند تن از آنان به نشانه اعتراض جلسه شورای اداری را ترک کردند.
یکی از مسئولان حاضر در جلسه نیر به نشانه اعتراض سخنان وی را قطع و گفت بهتر است این سخنان در ستاد انتخاباتی یکی از کاندیدهای ریاست جمهوری مورد نظر مطرح شود نه در جلسه شورای اداری که مدیران ادارات حضور دارند، تا زمینه ایجاد محدودیت برای حضور این عزیزان فراهم نشود.

 

انتهای پیام/س