ایلام بیدار10:08 - 1396/02/18
رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در ایلام:

روحیه دولت فعلی مبتنی بر کاخ نشینی است/ رئیسی و قالیباف در یک جبهه و با هم متحد هستند

رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در ایلام گفت: تضعیف وحدت میان کاندیداهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خیانت است.

به گزارشايلام بيدار، "محمدتقی قاسمی"، رئیس ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در استان ایلام در جمع پیشکسوتان انقلابی استان ایلام اظهار داشت: یاد و خاطره امام عزیز و شهیدان گرانقدر دوران دفاع مقدس را گرامی داشته و آرزوی طول عمر برای رهبری معظم دارم.

رئیس ستاد مرکزی سید ابراهیم رئیسی در ایلام گفت: همانطور که امروز در بیانات رهبری بود، برای ما خیلی گران و سخت است در دولت جمهوری اسلامی ایران، در یک مسئله بزرگ توسط دولتمردان این دولت مخفی کاری شود.

وی ادامه داد: رئیس یک دولت رسما اعلام کند ما در اجرای این قرارداد بدون اجازه مجلس وارد می‌شویم، امروز ما یک وظیفه سنگین و انقلابی داریم، همه باید به کسانی که به آرمان‌های این ملت مخفی کارانه خیانت می‌کنند، واکنش نشان دهیم.

این مسؤول اضافه کرد: دولت فعلی سندی را تعهد کرده که در شان انقلاب اسلامی نیست.

قاسمی تصریح کرد: فلسفه انقلاب عدالت محوری و استکبارستیزی است، اما دولت نیروهای انقلابی که باید نقش آفرینی باشند، را کنار می‌زنند، امام فرمودند حفظ نظام از حفظ جان امام زمان هم بالاتر است. 

وی ادامه داد: عده‌ای همین فلسفه وجودی انقلاب اسلامی را به تاراج می‌دهند و با آن افتخار هم می‌کنند، در اجرای این سند قرآن باید از مدارس جمع شود، دروس دینی باید جمع شود و تفکر غربی جایگزین شود که امروز ملت‌های غربی از آن می‌نالند.

رئیس ستاد مرکزی سید ابراهیم رئیسی در ایلام گفت: تا زمانی که اقتدار نداشته باشیم، دیپلماسی ارزشی ندارد، آقایی که می‌گوید امنیت ملی بلدم، اگر شهرک‌های موشکی نمایش داده نمی‌شود، غرب کوتاه نمی‌آمد. 

وی ادامه داد: شما به آرمان امام خیانت می‌کنید، امام فرمودند اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود، قدرت نیروهای پاسدار است که آمریکا را وادار به عقب نشینی کرده، نه دیپلماسی شما. آقایی که شعار امنیت ملی می‌دهید و بلد نیستی، در کاخ راحت نشسته‌ای و سیستم موشکی فرزندان انقلاب را زیر سوال می‌بری، اگر آن سیستم را نمایش نمی‌دادند، شما را به اسارت می‌بردند.

قاسمی تصریح کرد: امروز ملت خسته شده‌اند، کارخانه‌ها تعطیل شده‌اند، وزیر این دولت می‌گوید مدیر از خارج وارد کنیم. در زمان بنی صدر عملیات‌هایی که طراحی شد شکست خورد. بنی صدر به امام گفت باید مذاکره کنیم، اما امام عاشورایی عمل کرد.

رئیس ستاد مرکزی سید ابراهیم رئیسی در ایلام گفت : تا کسی حرف می‌زند می‌گویند شما تندرویید، ۲۸ سال کشور دست اصلاح طلبان بوده، ۸ سال موسوی، ۸ سال هاشمی، ۸ سال خاتمی، اما مدام می‌گویند تقصیر دولت قبل است.

وی گفت: قالیباف و رئیسی در یک جبهه و با هم متحد هستند و تضعیف وحدت میان این دو کاندید خیانت است.

 

انتهای پیام/ُس