ایلام بیدار07:03 - 1396/02/14
رئیس اداره استاندارد مهران:

32 هزار تن کالای استاندارد از مرز مهران صادر شد

رئیس اداره استاندارد شهرستان مهران گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 32هزار و 283 تن کالای استاندارد از مرز بین المللی و پایانه مهران به کشور عراق صادر شده است.

به گزارشايلام بيدار به نقل از  آوای مهران، "اسماعیل مهدوی پور"، رئیس اداره استاندارد مهران اظهار کرد: انواع مصالح ساختمانی، مواد شیمیایی، الیاف و پارچه بیشترین محصولات و کالاهای صادراتی مشمول استاندارد اجباری بوده است.

وی بر رعایت کیفیت کالاهای صادراتی به خصوص کالاها ومحصولات مشمول استاندارد اجباری تاکید کرد .

رئیس اداره استاندارد شهرستان مهران همچنین گفت: از ابتدای امسال تاکنون کارشناسان این سازمان بر صدور 176 پرونده صادراتی در مرز بین المللی مهران نظارت کرده اند.

مهدوی پور اظهار کرد: 18 آزمون تعیین ماهیت نیز در آزمایشگاه های این اداره انجام شده که بیشترین آن مربوط به سنگ های ساختمانی، سنگ آهن، الیاف پلی استر و مواد شیمیایی بوده است.

رییس اداره استاندارد مهران گفت: شش مورد بازدید و نمونه برداری از مراکز عرضه و هشت بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی شهرستان مهران در یک ماه گذشته سال 96 انجام شده است.

روزانه بیش از 800 دستگاه تریلر و کامیون حامل کالاهای غیرنفتی تولید ایران برای صدور به عراق وارد پایانه بازرگانی مرز بین المللی مهران می شود.

انتهای پیام/ الف