ایلام بیدار09:07 - 1396/02/12
ایلام بیدار گزارش می دهد؛

پاسکاری اعتبار وام بلاعوض سیل زدگان از ایلام به سیستان و خوزستان/ وقتی دولت توجهی به مردم ایلام ندارد

اعتبار پرداخت وام بلاعوض به سیل زدگان ایلامی در سایه بی توجهی دولت به استان های دیگر واگذار شده است.

گروه اجتماعی ایلام بیدار::پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار در روز گذشته گزارشی با عنوان پرداخت وام بلاعوض به سیل زدگان ایلامی در هاله ای از ابهام / وعده نوبخت عملی نشد مبنی بر مشکلات سیل زدگان ایلامی و عدم پرداخت وام بلاعوض به خسارت دیدگانت این سیل منتشر کرد.

در همین راستا در گزارش اول مدیربنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: علیرغم تصویب دوگانه مصوبه پرداخت وام بلاعوض به سیل زدگان ایلامی در هیات دولت اما به علت نبود نقدینگی تا کنون این امر محقق نشده است.

در ادامه پیگیری این پایگاه خبری با معاون امور عمرانی استانداری ایلام این موضوع تحت پیگیری قرار گرفت.

 

"شاپور پولادی"، معاون امور عمرانی استانداری ایلام گفت: مبلغ 60 میلیارد تومان بمنظور پرداخت وام بلاعوض به سیل زدگان ایلام در نظر گرفته شد.

وی اظهار کرد: طبق مصوبه سال 95 قرار بود در بهمن ماه این مبلغ از محل اعتبارات  بحران در اختیار ایلام قرار گیرد و به مردم پرداخت شود اما دولت در بحث پرداخت و اجرایی کردن مصوبات اولویت هایی مانند پرداخت یارانه و حقوق کارکنان دارد.

پولادی افزود: در سال 95 با توجه به بروز پدیده گرد و خاک خوزستان و سیلی که در سیستان و بلوچستان جاری شد دولت تصمیم به پرداخت اعتبارات بحران برای رفع مشکلات این مناطق گرفت.

پولادی افزود: در سال 96 دوباره این موضوع دراولین جلسه هیات دولت مطرح و مورد تصویب قرار گرفته و در شش ماهه ابتدایی سال 96 پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/ الف