ایلام بیدار06:40 - 1396/02/11
نماینده ولی فقیه در استان:

شخص رییس جمهور باید پاسخگوی اهانت به امام رضا باشد

نماینده ولی فقیه در استان گفت: در خصوص توهین به امام رضا (ع) شخص رئیس جمهور که یک روحانی درس خوانده در مکتب امام صادق (ع) است باید پاسخگو باشد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام پویا، "حجت الاسلام والمسلمین لطفی" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خصوص اهانت به امام رضا (ع) در مراسم جشن میلاد امام حسین(ع) در بیاناتی که شرح کامل آن در ادامه آمده است گفت: امروز اگر بخواهیم بحران های اخلاقی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را کنترل کنیم باید  سیاست های اهل بیت را در زندگی رعایت کنیم.

بانوان جامعه اسلامی امروز اگر می خواهند راه سعادت را بپیمایند باید سیره حضرت فاطمه زهرا را رعایت کنند.
امروز دشمنان با جنگ نرم قصد دارند با تضعیف معنویت و کمرنگ کردن آن عشق به اهل بیت را در میان مردم کمرنگ کنند.
 
دشمنان این نظام پیاده نظام خود را برای فاصله انداختن بین مردم و اهل بیت روانه کرده است و همین مساله در استان ولایت مدار ایلام که در ستاد انتخاباتی یک کاندیدا رخ داد یک مسئله عادی نبود.
 
خدا را شاکریم که مردم آگاه ایلام در این جریان ها عالیترین موضع گیری و عشق به اهل بیت را به نمایش گذاشتند و آن را محکوم کردند.
همه کشور در این قضیه به مردم ایلام درود فرستادند گرچه مساله بسیار غم انگیز و اسفناکی بود.
متاسفانه اصلاح طلبان در هر مقطعی به مقدسات و ارزشها، گاهی به شهید و شهادت و گاهی به دفاع مقدس که عالیترین مقطع این نظام بود و گاهی به امام راحل و گاهی به ولایت فقیه این رکن رکین و عمود خیمه انقلاب حمله میکنند و همه این ارزش ها که در کشور داریم؛ بر کسی پوشیده نیست این موارد نقش ارزنده ای در پیشبرد و استمرار و خنثی کردن توطئه های جهانی علیه نظام اسلامی داشته است.
امروز یک عده به این مساله دامن می زنند و می گویند برجام را حکومت فلان شخص سایه تهدید را سر مردم دور کرده است که این دروغ محض و خیانت به مردم است.
حضور مردم همیشه در صحنه بود که سایه تهدید را از سر ملت دور کرد و فرهنگ شهادت طلبی و حجاب و عفاف بانوان اسلامی و حضور مردم در صحنه است که در هشت سال دفاع مقدس جنگ را اداره کرد و پیروزی های بزرگ نصیب ملت کرد.
رمز پیروزی ملت شهادت طلبی است و دشمن این را شناسایی کرده و اگر در فتنه 88 به موکب های ابا عبدالله حمله کردند و آتش زدند و به عزاداران حسینی جسارت کردند و در دانشگاه عکس امام را آتش زدند، این کارها بی حساب نبود اینها روی همان واژه هایی دست گذاشتند که عامل پیروزی ما بود.
 
امروز اگر در ایلام یک انسان ناپاک و رجاله و مرتد می آید و در جمعی با تمسخر و با ادبیات زشت به ساحت مقدس حضرت امام رضا متعرض می شوند این همان پروژه تکراری است که در فتنه 88 انجام دادند اما تودهنی خوردند و الان می آیند برای توجیه غلط این کار و این رایی که با توهین امام رضا علیه السلام جمع بشود؛ نفرین بر آن رای. آن رایی که صندوق می رود اما با توهین؛ خیانت به نظام و امام و ولی امر و اهل بیت و خیانت به شهداست. در شهری که هر کوچه و خیابانش جای ریخته شدن خون شهداست حال بیایند پایکوبی بکنند و اهانت بکنند و بک عده بشینند و کف بزنند و متاسفانه برخی از مسئولین آنجا نشسته اند و حتی به خاطر گرایش سیاسی که دارند بلند شوند و اعتراض کنند.
این یک دردیست. اما مردم عزیز ایلام نشان دادند تحمل جسارت به اهل بیت را ندارند و مردم ایلام نشان دادند اگر قلم و دهانی بخواهد جسارت کند آن قلم را خرد می کنند و دهان را خواهند شکست.
 
اما جفایی که صدا و سیمای ایلام به امام رضا کرد کمتر از آن توهین نبود که مجری برنامه کرد.چرا حتی محکوم نکردند؟ چرا صدا و سیما بیانات ائمه جمعه را که این حرکت را محکوم کردند؛ حاضر نشدند پوشش دهند و این خیانت را پوشش نداد؟ صدا و سیما مستقل است و زیر نظر رهبری است و نباید از کسی خط بگیرد اما جفایی که صدا و سیما کرد کمتر از جفای آن مردک نبود.
مگر مردم ایلام چه می خواستند؟ مردم و مراجع عظام و ائمه جمعه سراسر کشور اطلاعیه دادند و محکوم کردند و سخنگوی محترم قوه‌قضاییه گفت این یک جریان مرموز است و پیگیری می کنیم؛ اما صدا و سیمای ایلام این خیانت را چه جوابی دارد؟ درد ما اینهاست.
ان شا الله مردم روز جمعه و بعد از نماز جمعه در یک تظاهرات آرام این جنایت را محکوم می کنند. البته ما نمیخواهیم در آستانه انتخابات جو را متشنج کنیم شما کردید؛ما بر اساس پیروی از رهبرمان معتقیدیم که فضا باید آرامش داشته باشد اما حریم اهل بیت مورد تعرض قرار گرفته و نباید کوتاه بیاییم؛ اگر مردم استان کوتاه بیایند فردا روز مردم کشور ما را محکوم می کنند که به اهل بیت اهانت شد و عکس العملی نشان ندادند.
کسانی که پشت این قضیه هستند هم شریک جرم محسوب میشوند و محکوم هستند مگر اینکه اعلام انزجار کنند،این در حالی است که آنها فقط به برکناری مجری کفایت کردند و این دلهای رنج دیده مردم را آرام نخواهد کرد. شخص رئیس جمهور که یک روحانی درس خوانده در مکتب امام صادق (ع) است باید پاسخگو باشد.
ما این قضیه را جهانی می کنیم و نه کشوری تا نشان دهیم مردم ولایت مدار ایلام پرچم دار این حرکت عظیم هستند.
ما از خود رئیس‌جمهور سوال داریم، خبر دارد که در ستادهایش از سران فتنه تجلیل و تمجید می شود؛ شما که خود رییس شورای امنیت کشورید؛ شما از کسانی هستید که امضایتان پای حصر سران فتنه است.
جناب دکتر روحانی باید در پیشگاه امام رضا عرق شرم بریزید؛ما یقه شما را میگیریم؛ شمایی که در مکتب امام صادق درس خوانده اید.

انتهای پیام/ی