ایلام بیدار08:17 - 1396/01/16
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی ایلام خبرداد؛

شرکت 24 تیم در ششمین دوره مسابقات استانی مناظره دانشجویی ایلام

حیدربیگی گفت: تیم در مرحله ی استانی این دوره از مسابقات ثبت نام کرده اند، که برای آشنایی با نحوه برگزاری مسابقات همگی آنان ملزم به شرکت در کارگاه آموزشی هستند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام رصد، "علی حیدربیگی"، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان ایلام با اشاره به اتمام ثبت نام ششمین دوره مسابقات استانی مناظره دانشجویان (نشان خواجه نصیرالدین طوسی) در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی سراسر استان گفت: مناظرات دانشجویی با هدف زمینه‌سازی برای شکل گیری اندیشه خلاق و پویا در میان دانشجویان و تقویت فرهنگ گفت و گو و نقد و مطالبه گری اصیل و درست برگزار می شود.

وی افزود: این دوره از مسابقات نیز همانند دوره قبل در سه مرحله استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود و بر اساس تقویم کمیته اجرایی ، مرحله استانی ششمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در اردیبهشت ماه سال 96 درایلام برگزار می شود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی ایلام، در خصوص روند اجرای مسابقات اضافه کرد: سه عضو هیئت علمی دانشگاه ها، مسابقات را  با معیارهایی چون اخلاق، روش شناسی، دانش، برنامه ریزی و هماهنگی، نقدو خلاقیت و فن بیان قضاوت خواهند کرد که از جمع بندی آرای آنان تیم های برتر معرفی می شوند.

وی به وجودلیست 100 موضوعی گزاره ها، اشاره و تصریح کرد: همه این تعداد گزاره باید مورد مطالعه اعضای تیم ها قرار گیرد چرا که هر تیم باید موضع خود را در قبال آن گزاره ها مشخص نموده و از آن دفاع کند.

حیدربیگی با بیان اینکه این مسابقات تمرین و و تجربه ای است برای اینکه دانشجو بتواند در صحنه اجتماع، کار علمی و دانشگاهی حرف خود را به درستی و بدون لکنت بیان کند، اظهار داشت: 24 تیم در مرحله ی استانی این دوره از مسابقات ثبت نام کرده اند، که برای آشنایی با نحوه برگزاری مسابقات همگی آنان ملزم به شرکت در کارگاه آموزشی هستند.

 

انتهای پیام/ الف