ایلام بیدار08:24 - 1395/09/20
با امضاء طوماری صورت گرفت؛

اعتراض دانش آموزان بسیجی ایلام به عهد شکنی های آمریکا+تصاویر

دانش آموزان واحد مقاومت دبیرستان شهید دکتر مفتح شهرستان ایلام علیه عهد شکنی های آمریکا طومار امضا کردند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام بیست، در روزهای گذشته طرح تحریم های 10 ساله علیه ایران توسط مجلس سنای آمریکا تصویب و فضای سیاسی کشور و دنیا را در بر گرفت به طوری که علیرغم گذشت روزها از این خبر کماکان در حال بررسی توسط کارشناسان کشورهای مختلف دنیا است.

براساس این گزارش، دانش آموزان بسیجی واحد مقاومت دبیرستان شهید دکتر مفتح شهرستان ایلام نیز همزمان با این اقدام سنای آمریکا در نقض فاحش برجام علیه عهدشکنی های آمریکا طوماری امضا کردند.

متن طومار به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

دشمنان این ملت و سرسپردگان استکبار بدانند ما دانش آموزان انقلابی پیرو مکتب امام خمینی(ره) و سربازان امام خامنه ای (مدظله العالی) هرگز دشمنی و کینه جویی دراز مدت استکبار جهانی نسبت به ایران عزیزمان را فراموش نکرده و و لحظه ای از دشمنی با شیطان بزرگ و استکبار ستیزی باز نمی ایستیم.

و نیز از تمام مسئولین محترم جمهوری اسلامی خواستاریم که در مقابل دشمنی آشکار دشمنان غربی و نقض های متعدد برجام و تهدید ها و نیز تحریم های ظالمانه ساکت نباشند و به اقدام انقلابی و متقابل بپردازند؛نه از تهدیدش بهراسند و نه به لبخند و وعده اش دل ببندند.

با معطوف کردن نگاه خود بر توان داخلی و دل بستن بر دانش آموزان غیور میهن اسلامی مان خود کشور عزیزمان را آباد سازیم و دست اغیار را از تمام جوانب از خاک این بوم و بر ، کوتاه نماییم.

واحد مقاومت دبیرستان شهید دکتر مفتح شهرستان ایلام

 
 

انتهای پیام/ی