ایلام بیدار22:49 - 1395/09/19
امام جمعه مهران:

راه های مواصلاتی مهران به همت قرارگاه سازندگی سپاه در حال توسعه است

امام جمعه مهران گفت: اکنون نیز به همت قرارگاه سازندگی سپاه راه های مواصلاتی این شهرستان در حال توسعه می باشد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازاوای مهران، حجت الاسلام والمسلمین "روح الله ولدبیگی"، امام جمعه مهران در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک  آغاز امامت امام زمان (عج) اظهار کرد: آنچه که باعث استمرار انقلاب امام خمینی(ره) که حد فاصل انقلاب امام حسین (ع) و انقلاب حضرت ولیعصر (عج) می باشد الگو گرفتن و پایبندی به قیام حسین (ع) بوده است.

وی افزود: انقلاب امام خمینی(ره) که پایه گذاری شد بر مبنای اصول امام حسین (ع) و قیام مهدوی بود که با وجود تحریم ها روی پای خودمان ایستادیم و توانستیم استقلال و آزادی خود را حفظ کنیم.

خطیب جمعه مهران تصریح کرد: عدم اعتماد به دشمن و فریاد رسای مرگ بر آمریکا از اصول انقلاب ما در این 38 سال بوده یقینا با حفظ ااین اصول انقلاب تثبیت شده و ثمره آن را تمام عالمیان خواهند دید.

حجت الاسلام والمسلمین ولد بیگی ادامه داد: زمانی جوشش غیرت انقلاب در خون ما جریان دارد اعتماد به دشمن برایمان مضحک است  و از عاقبت اعتماد به دشمنان باید دیگران را آکاه ساخت.

وی با اشاره به روز تصویب حقوق بشر افزود:بزرگترین پایمال کننده حقوق انسانها آمریکاست که برای دست یابی به اهداف شومش از هر حیله و نیرنگی استفاده می کند.

امام جمعه مهران گفت: بشر در نگاه آمریکا عروسک خیمه شب بازی است که همچون آل سعود و آل خلیفه آمریکا و اسراییل را اربان خود می دانند که این با شعار هیهات من الذله منافات دارد.

خطیب جمعه مهران اظهار کرد: اگر تمدید 10 ساله تحریم های ایران در کنگره اتفاق نمی افتادچهره خبیث آمریکا برای همه پنهان می ماند.

حجت الاسلام والمسلیمن ولد بیگی تصریح کرد: نباید به این دشمن توجیه گر اعتماد کرد و مذاکره به تاریخ پیوسته لذا با وحدت میتوان در مقابل این دشمن ایستادگی کرد.

وی با گرامیداشت هفته وحدت نیز گفت: تنها راه مبارزه و پیروزی در برابر دشمنان وحدت بین شیعه و سنی، تمام اذهاب، گروه ها و تقویت انسجام ملی است.

امام جمعه مهران یاد آور شد: آرایش سیاسی در ایران به انقلابی و ضد انقلابی تغییر یابد تا هرکس قلبش با انقلاب بود و دل در گرو انقلاب دارد با کسانی که به دشمن اعتماد می کنند مشخص و ضد انقلاب در نگاه مردم سرد شوند.

حجت الاسلام والمسلیمن ولدبیگی به اعلام نارضایتی مردم از قیمت تعرفه های برق اشاره کرد و گفت: نمایندگان باید رایزنی تعرفه برق این شهرستان که در برخی از روزها گرمترین نقطه استان و کشور نیز می باشد از شش ماه به 9 ماه تغییر دهند تا فشار کمتری از جهت هزینه برق به مردم وارد شود.

وی نگاه جدید مسولان به مهران را خوب تصویف کرد و گفت: مهران ظرفیت خوبی برای توسعه دارد که اکنون نیز به همت قرارگاه سازندگی سپاه راه های مواصلاتی این شهرستان در حال توسعه می باشد.

انتهای پیام/س