ایلام بیدار22:41 - 1395/09/19
امام جمعه دره شهر:

استانداری برای حضور در مراسم 9 دی برنامه ریزی کند

امام جمعه دره شهر: استانداری از هم اکنون تا نهم دی ماه 20 روز فرصت دارد تا با برنامه ریزی مناسب و به دور از بهانه جویی به همراه همه مسئولان در این مراسم شرکت کنند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازسیمره خبر، حجت الاسلام"محمد جواد قنبر بیگی"، امام جمعه دره شهر در خطبه های نماز جمعه گفت: برخورد قانونی با حقوق بگیران نجومی یکی از مطالبات بحق مردم و از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

وی اظهار کرد:چرا مجلس و دولت علی رغم تاکیدات رهبر انقلاب در برخورد و کوتاه کردن دست این افراد کوتاهی می کند.

قنبربیگی با اشاره به سخنان وزیر اقتصاد مبنی بر قانونی بودن برداشت این حقوقها نجومی، افزود: صحبتهای نسنجیده آقای وزیر به معنای قانونی کردن دزدیهای این افراد است.

وی حقوقهای نجومی را سوء استفاده از قانون دانست و تصریح کرد: دولت ومجلس شورای اسلامی یا ورود به این مسئله و اصلاح اینگونه قوانین با عوامل آن به شدت برخورد کنند.

خطیب نماز جمعه دره شه خطاب به نمایندگان مردم در مجلس گفت: منتخبین مردم بجای حضور بی مورد در حوزه انتخابیه خود در تصمیمات کلان جامعه مانند قانون گذاری شرکت کرده و با اصلاح قانون دست این زالو صفتها از بیت المال کوتاه کنند.

وی همچنین در ادامه به بحث برجام اشاره کرد و افزود: با توجه به موضع گیری اشکار رئیس جمهور در روز دانشجو نسبت به نقض تعهدات و بدعهدی غیر قابل قبول امریکا امیدواریم وی در پیگیری و جواب قاطع به این کشوراستعماری موفق عمل کند.

حجت الاسلام قنبربیگی با بیان اینکه نقض برجام ازسوی طرف مقابل صورت گرفت، یادآور شد: از همان روز اول آغاز مذاکرات رهبر انقلاب خطاب به تیم مذاکره کننده و کسانی که دشمنی امریکا را با ایران توهم می دانستند تذکر داند.

قنبر بیگی تصریح کرد: اقایان اگر به دنبال مذاکرات هستند باید قدم به قدم و با گرفتن تعهد و عمل دوطرفه مذاکره کنند، زیرا با بخاطر این اعتماد بی جا ضرر زیادی متحمل شدیم.

وی همچنین به تلاش برخی برای عوض کردن مسیر شکست برجام به سمت رهبری یادآورشد: تبعات منفی و خسارات برجام متوجه دولت وگروه مذاکر کننده و دولتمردان بجای عکس العمل متقابل تقصیرها را به گردن دیگران نیندازند.

خطیب نماز جمعه دره شهر در ادامه به در پیش بودن مراسم 9 دی نیز اشاره کرد و افزود: این مراسم مهم بعنوان روز بصیرت و انزجار از فتنه گران هرساله با حضور گسترده و با صلابت مردم برگزار می شود.

وی  سوال بزرگ این روز بزرگ را برگزاری جلسه استاندار با فرمانداران در این روز عنوان کرد، یادآورشد: به نظر می رسد این تداخل از قبل برنامه ریزی شده تا مسئولان بجای همراهی مردم در روز 9 دی بالاجبار در این جلسات شرکت کنند.

امام جمعه دره شهر خاطرنشان کرد: استانداری از هم اکنون تا 9 دی 20 روز فرصت دارد تا با برنامه ریزی مناسب، دوری از بهانه جویی و بصیرت به همراه همه مسئولان در این مراسم شرکت کنند.

 

پایان پیام/س