ایلام بیدار08:46 - 1395/09/16
یک نماینده مجلس:

آمریکا منتظر سیلی مردم و مجلس ایران باشد

یک نماینده مجلس گفت: قطعا مجلس در مقابل نقض برجام توسط آمریکا خواهد ایستاد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام پویا، "سید جواد ساداتی نژاد" نماینده مجلس در رابطه با تمدید تحریم های آمریکا علیه ایران گفت: تمدید تحریم های آمریکا قطعا نقض برجام است و با توجه به قانون اقدام متقابل که در مجلس موجود است مشکل قانونی در برخورد با نقض برجام وجود ندارد.

ساداتی نژاد اظهار کرد: مجلس قطعا در مقابل آمریکا و بد عهدی هایش می ایستد و تمدید تحریم ها  از سوی آمریکا، نشانگر حقانیت منویات مقام معظم رهبری بود.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: چنین اقدامات شنیعی نشانگر این بود که دشمن، دشمن می ماند و البته دولت از برجام تجربه خوبی کسب کرد و مشخص شد که سیاست های آمریکا کماکان پلید مانده است.

 نماینده مردم آران و بیدگل در مجلس با اشاره به منویات رهبر انقلاب بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: «هرکس در دنیا به آمریکا اعتماد کرد سیلی خورد» پس این یک اصل پذیرفته شده است و قطعا مقاومت مردم از ابتدای انقلاب که یکی از آرمان هایشان مبارزه با استکبار بوده و هست ادامه دارد.

ساداتی نژاد با اشاره به واکنش مجلس تشریح کرد: قطعا مجلس شورای اسلامی در موضوع برجام و نقض آن توسط آمریکا خواهد ایستاد و ان شاالله امریکا مثل همیشه از مردم ایران سیلی می خورد.


انتهای پیام/الف