ایلام بیدار08:34 - 1395/09/16
فرماندار آبدانان خبر داد؛

پرداخت تسهيلات کارآفرينی به جوانان روستایی

فرماندار آبدانان گفت: روستاهای آبدانان با ارائه طرح های تولیدی تا سقف 100میلیون تومان برای ایجاد اشتغال بهره مند می شوند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازآبدانان خبر؛ "مجید عسگری" ، فرماندار آبدانان در دیدار با مردم  روستای وچکاب جودکی با اشاره به نقش و جایگاه روستاییان در توسعه اقتصادی جوامع اظهار داشت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به روستاها دارد و طی دو سال اخیر توسعه اجتماعی و عمرانی روستاها شتاب گرفته است.

فرماندار آبدانان با بیان اینکه خدمت به مردم کمترین وظیفه است ،افزود : در کشور خیمه ای بنام ولایت فقیه وجود دارد و وظیفه ما این است که با خدمت صدقانه برای این خیمه نیروهای ولایتی و ارزشی جمع کنیم.
عسگری با تاکید بر حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای دراردیبهشت ماه سال جاری اظهار داشت: مردم در سال آینده همانند سال جاری با همدلی و وحدت در جهت عزت واقتدار نظام وانقلاب اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی شهر و روستا حضوری گسترده وبا شکوه ای خواهند داشت.

فرماندار آبدانان به خدمات دولت در روستای وچکبود از جمله گازرسانی به روستا، ایجادپارک برای بازی کودکان ،اجرای طرح هادی و روشنایی معابر اشاره کرد وبیان داشت: این روستا هنوز مشکلاتی دارد  که با سعی و تلاش مسئولین و همکاری مردم این مشکلات نیز مرتفع و روستایی آباد و شاداب خواهیم داشت. 
عسگری افزود : یکی از درخواست های مردم این روستا ترمیم و آسفالت معابر است که با پایان گازکشی و علمک گذاری داخل روستا این امر نیز محقق خواهد شد . 
رئیس شورای اداری شهرستان آبدانان با بیان اینکه برای از بین بردن بیکاری در سطح روستاها دولت تدبیر وامید برنامه خوبی را در حال اجرا دارد تاکید داشت :جوانان این رو ستا می توانند با ارائه طرح های توجیهی تولیدی از تسهیلات صندوق کار آفرینی امید با سود 4درصد تا سقف 1میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی بهره مند شوند . 

وی به احداث سالن ورزشی در سطح روستا اشاره کرد و اظهار داشت: در صورت تامین زمین مورد نیاز از سوی اهالی روستا بودجه مورد نیاز ساخت سالن ورزشی در بودجه سال نود و شش پیش بینی خواهد گردید و ساخت آن از سال آینده شروع خواهیم شد.
عسگری در پایان خاطرنشان کرد:امیدوارم با هماهنگی با دستگاه های خدمات رسان شهرستان بتوانیم طی سال های آینده خواسته های این منطقه ، بر اساس اولویت بندی که از سوی شورای اسلامی و بخشداری به فرمانداری ارائه می شود براورده و برای آن تعیین اعتبار نماییم. 



انتهای پیام/ الف