ایلام بیدار07:24 - 1395/09/14
عدم نصب علمک گاز در برخی از خیابان های دهلران؛

گاز هنوز هم در دهلران جاری نیست

با گذشت بیش از یک سال از افتتاح گاز در دهلران هنوز برخی از خیابان های این شهر از نصب علمک گاز بی بهره اند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازنسیم دهلران، شهریور ماه سال 94 در هفته دولت گاز شهری دهلران افتتاح شد و پس از چند ماه از افتتاح گاز به خانه ها رسید.

اکنون یک سال از افتتاح گاز شهری دهلران می گذرد ولی هنوز بسیاری از خانواده های دهلرانی همچنان در انتظار گاز به خانه هایشان هستند.
 
بسیار از خیابان های دهلران به دلایل نامعلومی هنوز علمک گذاری نشده اند و این مهم نارضایتی بسیاری از مردم را در پی داشته است.
 
بر اساس این گزارش؛ قبل از افتتاح گاز شهری در دهلران مرتب مسئولان از روند علمک گذاری گاز در شهرستان خبر می دادند و آمار تعداد علمک های گاز را اطلاع رسانی می نمودند اما متأسفانه قریب به یک سال می باشد که دیگر خبری از علمک گذاری و اطلاع رسانی آن صورت نمی گیرد و مسئولی تا کنون در این خصوص که چرا این مهم توقف یافته است سخن به میان نیاورده است.
 
خیابان هایی چون خیابان امام(ره) که خیابان اصلی شهر دهلران می باشد و یا خیابان جمهوری که استخر شنای دهران در آن هست و فقط به دلیل نداشتن علمک گاز بیش از 7 ماه از سال تعطیل می باشد و دیگر خیابان های شهر کماکان منتظر علمک گاز هستند.
 
باقری- یکی از شهروندان دهلرانی- در گفت و گوی با خبرنگار ما اظهار کرد: ما در خیابان وحدت دهلران زندگی می کنیم و متأسفانه از نعمت گاز بی بهره هستیم.
 
وی افزود: طولانی شدن زمان افتتاح گاز خود نارضایتی های فراوانی داشت اکنون انتظار آمدن گاز به خانه هایمان معضلی سنگین است.
 
این شهروند دهلرانی ابراز نمود: این دومین زمستان است که ما بدون گاز درحال سپری کردن آن هستیم و این نشان می دهد که مسئولان و یا کسانی که عملیات اجرایی نصب علمک گاز دست آن ها است خیلی به فکر مردم نیستند.
 
وی عنوان کرد: متأسفانه حتی هیچ اطلاع رسانی هم انجام نشده است که دلیل توقف علمک گذاری چیست و اگر بدانیم که خیابان ما نمی شود تا فکری اساسی برای خودمان بکنیم.
 
امید است که مسئولان ذی ربط در این خصوص پاسخگو باشند تا مردم دهلران از بلاتکلیفی بدون علمک گاز در کنار منزلشان رها یابند.
 
انتهای پیام/س