ایلام بیدار11:55 - 1395/09/13
بیانیه بسیج دانشجویی پردیس شهید مدرس ایلام:

دولت جواب کوبنده ای به نقض کنندگان برجام بدهد

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید مدرس ایلام در رابطه با اقدام مجلس سنای امریکا و تمدید تحریم ها بیانیه ای صادر کرد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام رصد، بسیج دانشجويی دانشگاه فرهنگیان شهید مدرس ایلام دردر رابطه با اقدام مجلس سنای امریکا و تمدید تحریم ها بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: این تجربه [برجام] به ما نشان داد که ما در هیچ مسئله‌ای نمیتوانیم [با آمریکا] مثل یک طرف مورد اعتماد بنشینیم صحبت کنیم.

انسان گاهی با دشمن هم حرف میزند امّا دشمنی که به حرف خودش پایبند باشد و انسان بتواند اعتماد کند که او به هر دلیلی زیر قول خود و زیر تعهّدات خود نخواهد زد. با این دشمن میشود حرف هم زد، بله؛ امّا وقتی ثابت شد که دشمن، دشمن نابکار است، دشمنی است که در عمل، از نقض عهد هیچ ابائی ندارد و نقض عهد میکند، بعد هم وقتی میگوییم آقا چرا [نقض عهد] کردی، باز لبخند میزند، باز زبان چرب و نرم را باز میکند و یک جوری توجیه میکند، با این [دشمن‌] نمیشود وارد مذاکره شد. اینکه بنده سالها است دائم تکرار میکنم که با آمریکا مذاکره نمیکنیم علّتش این است. (بیانات در دیدار اقشار مختلف مردم -1395/05/11 )

حال ما دانشجو معلمان  و بسیجیان دانشگاه فرهنگیان شهید مدرس ایلام ضمن سرلوحه قرار دادن بیانات رهبر عزیزمان
مصوبه اخیر مجلس سنای امریکا در مورد تمدید تحریم های ظالمانه را محکوم میداریم و از دولت مردان و مسئولان میخواهیم که جواب سخت و کوبنده ای به این اقدام آمریکا بدهند.

لازم به ذکر است که بگوییم پای ما جوانان و مردم انقلاب از این تحریم ها نمی لرزد،  بلکه این تن دشمنان است که لرزیده است و گمان میکنند که میتوانند با تحریم ملت ما را به زانو در بیاورند، اما باید گفت، سخت در اشتباهند و جمله همیشگی را به آن ها میگوییم "که آنها هیچ غلطی نمی توانند بکنند".

 

انتهای پیام/س