ایلام بیدار12:00 - 1395/09/04
با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه استان ایلام

یادواره شهدا جاویدالاثر شهرستان ایوان برگزار شد

یادواره شهداء جاویدالاثر شهرستان ایوان در مسجد ولی عصر(عج) برگزار شد.

به گزارشايلام بيدار، سرهنگ شاکرمی معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین دریادواره شهداءجاویدالاثر شهرستان ایوان، به ظرفیت ها و توانمندی های استان درراهپیمایی بزرگ اربعین پرداخت و گفت:بیش از یک ماه است که کار برنامه ریزی و هماهنگی این گردهمایی بزرگ به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

شاکرمی اظهار کرد:اربعین یک ظرفیت بزرگ است که از آن می توان  برای رسیدن به قله های ترقی استفاده کرد.

وی اربعین را یک کارگاه بزرگ برای یاد دادن و یاد گرفتن اخلاق مقاومتی دانست و افزود:تمام تلاش دشمن این بود که با تحرکات خود در منطقه سعی در ایجاد ناامنی در مسیر تردد زائران را داشته باشند اما به حمداله با تلاش شبانه روزی خدمتگزاران نظام امنیت کامل در مسیر برقرار شد.

وی بیان کرد: امسال جهت رصد کامل مسیر،با بهره گیری از ظرفیت هوا فضا ،نقطه به نقطه مسیر با استفاده از چند پهباد کاملا تحت مدیریت قرار گرفت و اجازه کو چکترین توطئه  داده نشد.

شاکرمی ادامه داد:جهت رفاه زائرین امسال نیزبیمارستان صحرایی در مرز مهران برپا شد،که این بیمارستان مجهز به تمام موارد مورد نیاز پزشکی بود،وبه زائرین خدمات رسانی می کرد.

وی درپایان گفت: این عقیده باید درمردم باید ایجاد شود که تفکرات  و خصوصیات  شهدارابازگوکنند،و هدف از برگزاری یادواره هااین است،که ما مسیر و راه رافراموش نکنیم،و به عقاید و تفکرات شهداء روز به روز نزدیکتر شویم.

درپایان نیز از خانواده های شهداجاویدالاثر تجلیل بعمل آمد.

 

 

 

 

انتهای پیام/ی