ایلام بیدار19:47 - 1395/09/07
فرمانده سپاه دره شهر در یادواره شهدای عشایر:

برخی در لباس مسئولیت به دنبال اشرافی گری هستند

فرمانده سپاه ناحیه دره شهر گفت: همین افراد که به واسطه خون شهدا به نان ونوایی رسیده اند می خواهند برای بسیج وسپاه خط ونشان بکشند.

به گزارشايلام بيدار  به نقل از سیمره خبر ، همزان با هفته بسیج یادواره شهدای عشایر دره شهر با حضور مردم و مسئولان در سالناجتماعات ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ"رحیم طهماسبی" فرمانده سپاه ناحیه دره شهر در این مراسم گفت: بسیج درفرهنگ، خون وپوست تک تک ملت ایران بویژه عشایر غیورتنیده شده است.

وی اظهار کرد: مطرح شدن نام عشایر بعنوان امن کننده مرزها در کنارسپاه وارتش توسط رهبر انقلاب اهمیت این قشررا نمایان می کند.

طهماسبی در ادامه افزود: وظیفه بسیج پاسداری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با شاخصه تقوا و اشاعه آن در سطح جامعه است.

وی مسئولیت دینی و بصیرت را دو شاخصه مهم بسیج عنوان کرد و افزود: متاسفانه برخی مسئولین و روحانیون با فاصله گرفتن از این خصیصه مهم به جای ساده زیستی بسیجی وار، به فرهنگ اشرافی گری روی آورده اند.

سرهنگ طهماسبی با بیان اینکه بسیج برای این افراد تره هم خورد نمی کند یادآورشد: همین افراد که به واسطه خون شهدا به نان ونوایی رسیده اند می خواهند برای بسیج وسپاه خط ونشان بکشند.

فرمانده بسیج دره شهر خاطرنشان کرد: همه در هر جایگاه و مقامی بدانند فرهنگ بسیج ساده زیستی و خدمتگذاری به مردم با کمترین هزینه و امکانات است.